1984 !!! !!! [511]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Bartek Załęczny

co prawda jeszcze nas malo, ale jak juz ktos jest to moze niech sie przedstawi....
  • Bartek Załęczny

jezeli o mnie chodzi to studiuje automatyke i robotyke na pw. akurat trwa sesja, zobaczymy jak to bedzie :)
  • Usia

a znasz gonza?
  • Usia

Bo jestes na II roku? prawda? Gonzo...to Tomek Bednarczyk!
  • Bartek Załęczny

nie znam, jestem na elektrycznym a robotyka jest na kilku wydzialach
  • ♀cudz0ziemka ♀

ja jestem z WPiA na UW... bardzo mi milo... moja sesyjka w tym roku bedzie trwala od 12.05 do 24.06 <#%&*^$$> naprawde mozna zwatpic!

pozdrawiam;)
  • Kasia

aloha! ja jestem z dietetyki z AM w wawce. co tu jeszcze, chyba wszystko zawarte jest w info :P
    pozdrówki
  • Uzytkownik usuniety

A ja studiuję pedagogikę na KULu :) A moja sesja to jeszcze 4 EGZ ( których łącznie miałam 21!!!!!!) - więc w porównaniu z tym co było to pryszcz! (<-?) mam nadzieję, że dam radę.....
  • niebo z widokiem na raj:)

Ja jestem na II roku edukacji medialnej na APSie, i na I na PWT w waffuni oczywicie:) W tej sesji mialam juz 13 egz i zostalo mi juz tylko 3! W sobote koncze! super!
  • Anonim

czesc :)
    witam witam
    ja studiuje na SGGW fin. i ban. na I roku zaocznie i pracuje
  • Kasia

ojej ojej....wszyscy tylko sesja i sesja a ja już mam WAKACJE!!! :D No w sumie nie tak do końca, bo jeszcze praktyki w szpitalu,ale już żadnych egzaminków :)
  • Anonim

a ja jestem iwona:-)
    wiecej wiadomosci jest w profilu
  • Diablica Niesforna

a ja urzeduje w pysznym zarełku ,i podbijam słynna szkołe gastronomiczna w wawie
  • kuba

Hej wszystkim!!!
    Jestem z UW WPIA i od dzisiaj mam nareszcie wakacje!!!!!! Zaczynam nicnierobienie, poranne powroty do domu i spanie do południa :)))) pzdr.
  • Diablica Niesforna

.....hej qbus serdecznie witamy w roczniku 84
  • ♀cudz0ziemka ♀

ja do dzis mam jeszcze sesje...;(
  • Kasia