-
Marta
Witajcie jestem studentka wspanialych bialostockich uczelni i przeprowadzam badania na temat tego co wam sie w Białymstoku w knajpach, barach, pubach podoba a co jest absolutnie niedopuszczalne, co byscie zmienili. moze macie jakies wlasne pomysly, koncepcje.jakies wymarzone.......Czytalam wczesniejszy temat dotyczacy pijalni czekolady i teraz bardzo ladnie prosze o wszystkie opinie, o narzekanie, marudzenie itd. im wiecej tym lepiej..
P.S. Badanie jest mi potrzebne tylko w celach naukowych i poza ankietą chcialabym sie podeprzec opiniami bywalcow; ) -
Anonim
to ja sie zgłaszam do ankiety (jesli takowa juz w ogóle istnieje)
z checia odp na pare pytan; ] -
c ¡n õ
żeby podzielili na sale dla palących i niepalących i żeby można było pić swój alkohol bez ukrywania sie z nim; O -
candyass
też jestem za tym żęby palących wsadzili to dobrze wentylowanego pomieszczenia a niepalący spokojnie mogli siedzieć bez bólu głowy i śmierdzących następnego dnia ciuchów... -
-
Adkov; ]
brakuje troche w takich pubach obcowania z kultura,pomijajac kabaret (w ktorym odbywaja sie wernisarze, koncerty na zywo) i jeszcze ze 3 lokale,
wejscie z wlasnym alkoholem jest ciekawym pomyslem, choc nierealnym;/
przydalyby sie bary alternatywne do tych, gdzie piwo jest po 5 zl, niby malo, ale jak ktos przepada za tym trunkiem i jest studentem, to kazdy kufel odpija sie powaznie na kieszeni konsumenta;/
podzial na sektory dla palacych i niepalacych nie zdaje egzaminu, poniewaz zazwyczaj jest to 1 sala z odrebnymi stolikami, oczywiscie dym papierosowy unosi sie po calym pomieszczeniu
na szczescie ostatnio wiekszosc lokali zatrudnia ochrone, ktora weryfikuje klientow, nie chodzi mi o tzw selekcje, ale raczej o program ,,dres stop!"
malo jest pubow z rozrywkami (chodzi mi o stoly do bilarda, pilkarzyki, darts, itp.), jesli juz takowe wystepuja, sa zawsze zajete, poniewaz ich ilosc jest niewystarczajaca