-
szym szym
Witam, mam parę pytań na temat architektury i rysunku. Jestem w 3 klasie technikum, za rok matura a po maturze trzeba uderzyć na jakieś studia i na myśl przyszła architektura wnętrz. Lubiłem sobie od czasu do czasu rysować jednak nie było to rysowanie artystyczne (cieniowanie, perspektywa itd to wszystko leży). Na myśl przyszedł kurs i teraz nasuwa się pytanie czy można się przygotować w rok do egzaminu z rysunku? -
ania
Myślę,że bez problemu.Z tego co wypowiadają się w temacie ,,kurs rysunku" to bez problemu,ale trzeba bardzo harować.
-
Lily.
Jest to wykonalne, jak najbardziej. Tyle, ze zajmuje MULTUM czasu.
Dobra szkoła to nie wszystko, bo:
a) jest to pojęcie względne
b) tam tylko cię nakierują, ale odrabianie prac domowych to zdecydowanie za mało
-
Żaba z niebieskim sznurkiem!; P
Rok nauki rysunku może starczyć, ale polecałabym dwa z własnego doświadczenia.
Przez rok rysowania nauczysz się dużo prawdopodobnie, ale będzie to nauka stylu i zasad na konkretną uczelnię (ja to nazywam "robotowym" rysowaniem- temat- człowiek rysowanie konkretnego człowieka rysowanego tysiąc razy tak samo, temat: nowoczesny budynek- wyuczona perspektywa itp ogólnie wiadomo o co chodzi) natomiast drugi rok nauki daje tą taką niezależność. Wiesz już co i jak, znasz zasady jakimi musisz się kierować by rysować powiedzmy dobrze, bezbłędnie, ale wyrabiasz sobie swój indywidualny styl rysunku, wiesz co tobie się podoba, jak szrafujesz, do jakiego stylu rysowania dążysz, jaki styl Ci się podoba i co najbardziej lubisz rysować. I wtedy możesz na egzaminie zaskoczyć swoją oryginalnością i pomysłowości co oczywiście jest wyżej punktowane :)
Co do samego kursu- na kursie pokażą Ci co masz źle, co masz robić, ale rysować będziesz TY!
Rok przygotowania to tak naprawdę tylko 7 miesięcy kursu (październik- kwiecień) a po drodze (zwłaszcza w technikum w klasie maturalnej!) masz multum innych zajęć, nauki itp