-
Radas
przyjebać się można zawsze i do wszystkiego. mnie się tegoroczny lineup bardzo podoba i wiem, że będzie świetna impreza :) -
adam sowiethov
-
Anonim
http://www.clonk.com/
rzeczywiscie. no wkoncu konkretne info! pomimo że uważam iż jest lekko przereklamowana to z ogromna ciekawoscia sprawdze co potrafi. -
adam sowiethov
-
-
adam sowiethov
i pewnie nikt nie wie kto to jest :P
wszyscy konsekwentnie liczą na mega hiper gwiazdy takie jak wymienione powyżej przez kilku 'znawcuf'
-
Metafizycznie Niegniotący
>adam sowiethov napisała:
>+ RICKY & JULIAN B2B BUBBLES
>+ BEHROUZ
>
Ci pierwsi kojarzą mi się bardziej z TRAILER PARK BOYS niż z muzyka a drugi pan z chamska patupają... tak wiec ZNAWCO zaskocz mnie czymś konkretniejszy a nie śmieszne wywody dajesz :)... gdyż ja Ciemna Masa jestem nieświadomy muzyki festiwalowej; ) -
Anonim
>Metafizycznie Niegniotący napisał
>>adam sowiethov napisała:
>>+ RICKY & JULIAN B2B BUBBLES
>>+ BEHROUZ
>>
>
>Ci pierwsi kojarzą mi się bardziej z TRAILER PARK BOYS
>niż z muzyka a drugi pan z chamska patupają... tak wiec
>ZNAWCO zaskocz mnie czymś konkretniejszy a nie śmieszne
>wywody dajesz :)... gdyż ja Ciemna Masa jestem nieświadomy
>muzyki festiwalowej; )
jest wyjście z twojej sytuacji: "konkretniejsze" nazwiska znajdziesz na Timewarp. Tam możesz się pobawić z Papą Svenem. A na AR nie przyjeżdżaj.
-
mnmlny
>Reggie napisał
>jest wyjście z twojej sytuacji: "konkretniejsze" nazwiska
>znajdziesz na Timewarp. Tam możesz się pobawić z Papą
>Svenem. A na AR nie przyjeżdżaj.
>
Hmm..a Sven już nie pasuje do 'szerokiej gatunkowo konwencji Audioriver' ? A Hadouken pasuje????? -
-
Anonim
nie przesadzajmy. dresy wybiorą sobie Mayday z udziałem sven'a aniżeli 'jakieś' AR' 10 :D -
mnmlny
>2 quite. napisał
>nie przesadzajmy. dresy wybiorą sobie Mayday z udziałem
>sven'a aniżeli 'jakieś' AR' 10 :D
no już niedługo... -
Anonim