II LO w Wawie (Batory) [2042]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Ewcia :)

moja kolezanka-polonistka szuka pracy jako osoba udzielajaca korepetycji.
    "POLSKI-do matury i egzaminu gimnazjalnego; bardzo dobre wyniki egzaminow, nauczyciel prowadzi kursy przygotowawcze do egzaminow, tel.692047126"
  • Anonim

Witam :) Nazywam się Marcin Gliński
    Udzielam korepetycji z chemii na poziomie gimnazjum i liceum, przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego i matury. Pomogę także przygotować się do sprawdzianów.
    Jestem studentem chemii, w średniej szkole zostałem laureatem ogólnopolskiego konkursu chemicznego im. Antoniego Świniarskiego organizowanego przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
    Dobrze opanowany materiał pozwala mi z łatwością przekazywać treści potrzebne uczniom.

Jestem komunikatywny, otwarty, łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi. Zapewniam przekazywanie wiedzy w miłej, życzliwej atmosferze.
    Nawet jeśli nie umiesz nic, to nie szkodzi. Jestem po to żeby pomóc Ci zrozumieć a może i polubić chemie.

Mieszkam na Ochocie. Możliwość dojazdu do domu ucznia. Udzielam lekcji za 35-45zł za godz w zależności od odległości jaka muszę przejechać.

kontakt: har_magedon@interia.pl
    lub kom: 698 721 990

PS. Dla zainteresowanych, mogę prowadzić lekcje nauki gry na gitarze, poziom podstawowy i nauka pływania na każdym poziomie.

Pozdrawiam i czekam na kontakt. Marcin
  • hog

> . Jestem studentem chemii, w średniej szkole zostałem laureatem ogólnopolskiego konkursu chemicznego im. Antoniego Świniarskiego organizowanego przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.

ladnie brzmi.nie wiem, czy cos poza tym:p
  • Magda

Kto?
    Studentka dzienna 2 roku ekonomii UW udzieli korepetycji z matematyki (podstawówka, gimnazjum, szkoła średnia) .

Gdzie?
    Warszawa (miejsce do uzgodnienia: Traffic, biblioteka, Twoje mieszkanie etc.)

Za ile?
    20zł/60min

Wyniki matury?? (MATURA 2006)