-
Ewcia :)
moja kolezanka-polonistka szuka pracy jako osoba udzielajaca korepetycji.
"POLSKI-do matury i egzaminu gimnazjalnego; bardzo dobre wyniki egzaminow, nauczyciel prowadzi kursy przygotowawcze do egzaminow, tel.692047126" -
Anonim
Witam :) Nazywam się Marcin Gliński
Udzielam korepetycji z chemii na poziomie gimnazjum i liceum, przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego i matury. Pomogę także przygotować się do sprawdzianów.
Jestem studentem chemii, w średniej szkole zostałem laureatem ogólnopolskiego konkursu chemicznego im. Antoniego Świniarskiego organizowanego przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dobrze opanowany materiał pozwala mi z łatwością przekazywać treści potrzebne uczniom.
Jestem komunikatywny, otwarty, łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi. Zapewniam przekazywanie wiedzy w miłej, życzliwej atmosferze.
Nawet jeśli nie umiesz nic, to nie szkodzi. Jestem po to żeby pomóc Ci zrozumieć a może i polubić chemie.
Mieszkam na Ochocie. Możliwość dojazdu do domu ucznia. Udzielam lekcji za 35-45zł za godz w zależności od odległości jaka muszę przejechać.
kontakt: har_magedon@interia.pl
lub kom: 698 721 990
PS. Dla zainteresowanych, mogę prowadzić lekcje nauki gry na gitarze, poziom podstawowy i nauka pływania na każdym poziomie.
Pozdrawiam i czekam na kontakt. Marcin -
hog
> . Jestem studentem chemii, w średniej szkole zostałem laureatem ogólnopolskiego konkursu chemicznego im. Antoniego Świniarskiego organizowanego przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ladnie brzmi.nie wiem, czy cos poza tym:p -
Kto?
Studentka dzienna 2 roku ekonomii UW udzieli korepetycji z matematyki (podstawówka, gimnazjum, szkoła średnia) .
Gdzie?
Warszawa (miejsce do uzgodnienia: Traffic, biblioteka, Twoje mieszkanie etc.)
Za ile?
20zł/60min
Wyniki matury?? (MATURA 2006)
90% podstawa, 98% rozszerzona
Kontakt??
wiadomości na priv -
-
Anonim
No to ja też wrzucę swoje ogłoszenie, a co.
Co.