-
Krzysiek
KOREPETYCJE Z MATEMATYKI
Jestem absolwentem Dobisza, pomagam z matmą - matura podstawowa, opanowywanie bieżącego materiału itp. Moje korki są skuteczne - pierwsze spotkanie jest darmowe.
cena 30 zł/h, dojeżdżam na miejsce
polecam się; ]
501077413 -
Karolcia
Korepetycje z języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania poczynając od A1 co C2.
Jestem studentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończyłam Business&General English na poziomie C 2, posiadam certyfikaty językowe- FCE, CAE, LCCI3, LCCI4,TOEFL byłam rok w Londynie, gdzie uczęszczałam do szkoły angielskiej i posługiwałam się wyłącznie językiem angielskim. Maturę rozszerzoną z języka angielskiego zdałam na 98%.
Wielokrotnie tłumaczyłam różne prezentacje, strony internetowe (m.in stronę internetową Stowarzyszenia Exeve- http://www.exeve.pl ) jak również prezentowałam firmę Petrosoft.pl- Technologie Informatyczne na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie poprowadziłam prelekcję w języku angielskim przed grupą studentów i Profesorów z Niemiec. Korepetycji z języka angielskiego udzielam od 4 lat, byłam również lektorem w szkole językowej Promar w Rzeszowie przez pół roku.
Zapewniam:
-przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego, matury (rozszerzonej, podstawowej, ustnej, matury międzynarodowej), certyfikatów językowych (FCE, CAE, CPE, BEC, LCCI, TOEFL, TOEIC, IELTS), konkursów, olimpiad ,egzaminów na UW-B2,C1/PW-B2/SGH- wstępny na magisterskie
-nauka gramatyki, słownictwa, listening, writing, speaking
-wszystkie niezbędne materiały dostarczam sama
- korepetycje mogą być zarówno dla dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych (przygotowujących się do wyjazdu za granicę lub potrzebujących języka angielskiego w życiu codziennym)
-prowadzę również konwersacje business&general English
-business English & general English& legal English &medical English
-pomoc w pracach domowych, tłumaczenia specjalistyczne