-
Anonim
Co do integracji to świetną okazją będzie obóz zerowy dla 1 roku, który odbędzie się we wrześniu!:)
Będziecie mogli zintegrować się nie tylko z białorutenistami, ale też ze studentami z filologii ukraińskiej i rosyjskiej.
Szczegóły nieco później;) -
Kasia
-
Vay
Czołem, rekrutuję się na białorutenistykę, zobaczymy, jak pójdzie. Na razie staram się pogodzić jakoś dwa plany zajęć i teraz pytanie: Do grup językowych zapisujemy się sami (jak pasuje) czy też jest jakiś test poziomujący, cokolwiek?
v. -
Мeg
Powiem Ci z mojego doświadczenia sprzed 2 lat, jednym słowem możemy mieć ciężko (bo ja też 2 kierunki, ja własnie z tego powodu zrezygnowałam), no chyba że ty 2 na UW robisz. Na zajęcia jest się odgórnie przydzielonym, no ale miejmy nadzieję że będzie można zmienić grupy na niektórych zajęciach. -
-
bo ja jestem Monika!
-
Vay
Z UW, powiem więcej studiuję na piątym piętrze tego samego budynku, więc np zajęcia pod rząd na różnych kierunkach to nie problem.
Dziękuję za odpowiedzi, mam zatem nadzieję, że jakimś cudem uda się dostać do 2 gr, inaczej może być krucho. :)
v. -
Anonim
Jak się nie uda to piszesz podanko z uzasadnieniem, zanosisz do sekretarki i załatwione :) -
Vay
No to bosko. Jeszcze jedno pytanie techniczne: można znaleźć gdzieś rozpiskę nt jaką formę mają zajęcia? W tym momencie głównie mnie interesuje Historia Białorusi od starożytności... Konserwatorium? Obecność konieczna? :)
Wiem, że natłok pytań może być drażniący, no ale...
v. -
Pam.
-
bo ja jestem Monika!
Teoretycznie można mieć 2 nieobecności, w wyjątkowych okolicznościach 3. Ale w praktyce bywa różnie:) Pytaj, pytaj. Chętnie się z Tobą podzielimy doświadczeniem. :) -
Vay
Senk ju; )
Po prostu staram się jeszcze dobrać lektorat, ale w takim razie wtorek odpada. W takim razie ostatnie pytanie, bardzo ogólne. Jak tam atmosfera na kierunku? Jakieś refleksje dot. wykładowców?
v. -
Natalia R.
-
Kasia