Castellano [3619]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • j.w.

Hola!
    Studiuję lingwistykę stosowana i hiszpański to moja pasja chętnie nauczę od podstaw lub pomogę w udoskonalaniu umiejętności. Konwersacje, przygotowanie do matury i egzaminu DELE. Mile widziani uczniowe z Ursusa i Włoch. Zapewniam własne materiały, bezstresową naukę i parę fajnych anegdot z pobytu w Hiszpanii;) Zapraszam!
  • Monika_I

Hej,
    Jestem studentką V roku Iberystyki UW, przez rok studiowałam na Uniwersytecie w Walencji, odbyłam także staż w Ambasadzie RP w Madrycie. Wielokrotnie pracowałam jako tłumacz oraz mam 3-letnie doświadczenie w nauczaniu (zarówno w ramach prywatnych korepetycji jak i w szkole językowej), lubię uczyć i staram się, by moje zajęcia były jak najciekawsze i najskuteczniejsze. Serdecznie zapraszam na lekcje języka hiszpańskiego na wszystkich poziomach:

- zajęcia indywidualne lub w małych grupach
    - dorośli i dzieci
    - przygotowywanie do matury i innych egzaminów
    - konwersacje
    - korekta tekstów
    - szybki kurs języka przed wyjazdem na Erasmusa
    - oprócz przeróżnych podręczników inne ciekawe materiały: artykuły z gazet, piosenki, filmy, …
    - przyjazna atmosfera
    - dojazd do domu ucznia

Warszawa i okolice.
    kontakt na priv

Zapraszam :)
  • natalia.

¡Hola!