-
Anonim
Per què aquí no parlem el català? Així practiquem la llengua, no? La veritat es que no tinc un lloc per a practirar-ho... Per això voldria xerrar gaire amb algù. I també us prego que corregiu-me si faig un error. -
Bella Durmiente :-)
-
Anonim
Doncs jo encara no parlo res de català, pero de totas maneras vull parlar per a aprendre-m'ho. Perquè aquí no tinc por, ja que hi ha som solament poloneses; ]. I et pots dir-me on estudies aquesta llengua? -
Anonim
Déu meu, veritablement no hi ha ningú que vulgui practicar el seu català? Encara que cal parlar per parlar, però si us plau, escriguin quelcom... -
-
A
Hola... ara solament puc escriure com es el meu pis, com son els meus pares, o que busco treball, así que tendrás que esperar una mica :) -
Bella Durmiente :-)
Ja się uczę na Universytecie w Krakowie. I przyznam szczerze, że mimo że studiuję filologię hiszpańską, kataloński zaczyna powoli konkurować z kastylijskim.:):)Skąd jesteście??
(Aaa i przepraszam, ze nie po catalońsku, ale to jużbylo dla mnei za trudne do napisania:) -
Anonim
Bona tarda!
Jo sóc de Varsovia i estudio filologia polonésa en la Universitat de Varsovia. Pero he de dir que no m'agraden molt els meus estudis... Preferiria estudiar quelcom com la lingüística aplicada o almenys una cualsevol filologia estrangera. Això segurament després seria més útil. -
A
Jo he estudiat lingüística (castellà i anglés) aplicada i a mi no m'agradaven, ara estudio dret a una escola privada i estic molt contenta :) el català ho estudio amb un professor qui és catalá.
corrigeme porfi:) -
Anonim
Jo estudio astronomia en la Universitat Nicolau Copernic (si!); )
Voldrieu parlar en catala, pero no tinc gran contact amb aquesta llengua des de 4 o 5 anys :( i tinc ara problemes amb escritura correcta...
pero aquesta idea de grono m'agrada molt :) -
A
¿¿ ASTRONOMIA??? no fotis!; )
i com és que estavas a Girona? has estat allí per estudiar? aquí tots tenim problemes amb escritura, al menys yo problemes forts :), però per això mateix estem aquí -
Anonim
-
Anonim
Jo solament vull dir "hola" =o)
L'hora es tardana i no puc imaginar mes =oP -
Anonim
bona nit o no? no,aquesta nit esta lletja i anar fent. Barca era tan aprop de campio...ara podem solament esperar per a miracle. Em sento molt malament.
-
Anonim
-
Texanska_Masakra
Hola nois i noies! Es el primer foro polones que trobo, on es pot parlar una mica catala i m'agrada molt aquesta idea.
Jordi (quin nom mes catala!;)), jo tambe estudio filologia polonesa (be, es teatre pero a la facultat de fil.polonesa, a cracovia i tampoc estic contenta amb la meva carrera i molts dels meus amics es queixen - que passa amb la filologia polonesa, eh?:)
On aprendeu catala vosaltres?
saluts
jadzia -
GabrielSpain
Em sembla que no; );) No nomes gent de Polonia; ) Jo soc Catala, de Vilafranca del Penedès
Es interessant veure com la gent parla el català encara que sigui una llengua dificil; ) -
GabrielSpain
Perdo per les faltes d'ortografia pero el problema es que mai escric amb accents en el ordinador...
Una altre cosa, a http://www.softcatala.com teniu un bon traductor castella-catala -
Texanska_Masakra
Hola Gabriel! Com que els catalans sou poloneses, doncs tu tambe lo ets. I com es que has trobat "grono" i tens inclus gadu gadu!:> -
Mirela
-
Katrinka/ wwa zamiast bcn
perdona q hablo espanol ahora, pero aun no se catalan.
pero quiero aprender a esta lengua.
donde se puede aprender a catalan???????
- Przeglądaj grona w kategorii Kraje, Miasta i Dzielnice
- Załóż własne grono tematyczne
- Zostań moderatorem
|
|
dla miłośników Katalonii, języka katalońskiego i katalończyków :)