Catalunya i català [108]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Ah, i una altre coseta - gent, animeu-vos a escriure! :P
  • A

gent anime-vos, si, em sembla be,

solo que per eixample jo n'hi escric res per que no em vull fer-me una idiota amb mi nivel de catala :D

(jaja, crec que ja ho he fet :DDDD)
  • Anonim

Home, que no passa res, dels errors se n'aprèn :P. A més a més, et dic una cosa, no es pot exigir que un estranger parli el català perfectament, si fins a tot els catalans mateixos fan errors (a vegades molt greus). Així que tranquil·la; ).
  • A

doncs pots corregir-me ?
  • Anonim

De debò no m'agrada ni gens ni mica corregir ningú (i encara menys quan es tracta de una llengua estrangera), però si m'ho demanes; P.

>Anka Amerykanka ha escrito:
    >gent anime-vos, si, em sembla be,

animeu-vos o anima't/ bé

>solo que per eixample jo n'hi escric res per que no em vull
    >fer-me una idiota amb mi nivel de catala :D

La paraula ,,solo" no s'utilitza en aquest sentit, és millor dir només (o solament (però això és un castellanisme, crec)/ exemple, cap eixample :P/ perquè/ em vull fer o vull fer-me/ el meu nivell de català

>(jaja, crec que ja ho he fet :DDDD)

en canvi als castellanoparlants, els catalans es riuen amb h, o sigui com nosaltres: hehehe; PP :D.

Salutacions!
  • meritxell

Doncs volguera dir-vos hola perquè estic nova en aquesta pàgina. De moment m'agrada molt i espere quedar-me ací. Quants polonesos parlen català, ho fluixege!
  • Sweet_Girl

Boon diaa!!
    jo visc a Catalunyaa fa uns 3 anyss!!!
    es taan waiii!
    i ueno.. la llenguaa es una mica dificil.. pro clar... si vas a l'institut i parlas molt amb amics... pots parlar perfectament amb poc temps:):)

ueno gent... piruu!!!

un petooo:***

• MEV

Normalment el teclat espanyol conté també els signes catalans (à ç é è í ï l·l ó ò ú ü)
  • MEV

Per què ningú parla aquí?
| |

dla miłośników Katalonii, języka katalońskiego i katalończyków :)

Fotki

Miejsca grona (0)