-
javiavi
ola, jo sóc un noi (bé, amb 30 anys he de dir que ja sóc un home gairebé, jeje) de Barcelona. Em dic Xavi i he estudiat Traducció. Sóc bilingüe català-espanyol i m'agradaria pracicar una mica de polonès per Internet. No l'estudio però he estat a Varsòvia una vegada i al desembre viatjaré a Wroclaw. Si voleu practicar per messenger, podríem fer un dia català i un altre, polonès. Jo només sé dir Ja nie mowi po polsku, pierogi, Bygos y dzenkujen. Tinc un llibre "How to learn Polish in 4 weeks", que és massa difícil, i bé, això de les 4 setmanes no és veritat, jeje. Ara estic molt ocupat amb una traducció durant 2 setmanes, però aviat podem parlar si alguna persona està interessada. Gràcies!! Pa pa -
Anonim
No crec que hi hagi quelcom que sigui massa difícil per un noi català :). Per cert - vols practicar amb un noi o una noia? -
GabrielSpain
Hola! Jo tambe soc català; ) visc a Vilafranca del Penedes, si vols un consell pren aixo del polones amb calma perque es molt dificil, jo l'estic aprenent per la meva novia y tambe vaig coneixer aquesta pagina web gracies a ella, i tu? com vas arribar a aquesta pagina? -
javiavi
Hola, també vaig conèixer una noia però no vam arribar a sortir, tot i q jo he visitat Varsòvia i ella ha estat aquí. I a ara al desembre vaig a Wroclaw amb Ryanair. La veritat és que les noies d'allà són interessants, m'agraden els seus ulls. I sí, és una llengua molt difícil! Jejeje. -
-
javiavi
Hola, doncs de fet m'agradaria parlar amb una noia si és possible. Em sento més còmode. -
GabrielSpain
la veritat es que si, son mes maques que les españoles... Un consell, amb wizzair al estiu hi han vols molt barats, i sino Clickair fins a Varsovia i despres amb PKP...
Jo mes o menys aixi arribo a Gdynia, Cracovia, Varsovia, Zakopane... -
javiavi
Merci. No coneixia aquesta compayia. Sé q amb Ryanair hi ha un nou destí, que és Wroclaw i justament tinc una amiga que viu allà i me'n vaig per al pont de desembre. De fet, de casualitat, al chat de yahoo he conegut com 4 o 5 poloneses però només he vist personalment a una. I aquesta del desembre serà la segona. M'agradaria poder treballar allà però els sous són molt baixos. -
Bella Durmiente :-)
m'agradaria molt practicar el meu catala. Puc ajudar-te tambe una mica amb polones si encara estes interesat. Jo estudio filologia hispanica en Cracovia. -
javiavi
Ok, quan vulguis. Feia temps que no entrava per aquí. Jo viatjo a Varsòvia el dia 2 per quedar-m'hi una temporada llarga (això espero), per estudiar polonès. On has après català? -
meritxell
hola, els catalans en grono? impressionant :)
no pensava trobar ací a algú de Catalunya
si voleu puc ajudar amb el polonès perquè ho parle
tinc 17 anys i ara visc a Polònia
salut -
Anonim
-
meritxell
hola Jordi
és una història molt llarga, per això millor dir que sóc del món.
no m'agrada parlar de les nacionalitats
- Przeglądaj grona w kategorii Kraje, Miasta i Dzielnice
- Załóż własne grono tematyczne
- Zostań moderatorem
|
|
dla miłośników Katalonii, języka katalońskiego i katalończyków :)