-
K∂rolinn∂
Myślisz że chemia/biologia jest trudna? Zbliża się MATURA, SPRAWDZIAN a Ty nic nie rozumiesz? Zadzwoń, a zobaczysz, jak miła może być nauka tego przedmiotu oraz jak łatwy on jest. Czasem wystarczy tylko, by ktoś dobrze wytłumaczył.
Jestem studentką V roku Farmacji, od pięciu lat udzielam korepetycji z chemii, biologii i matematyki, chętnie pomogę i Tobie :) Gwarantuję dobre wyniki i przyjemną atmosferę pracy.
Zapewniam wszystkie materiały do nauki ale też solidne prace domowe; cena do uzgodnienia; możliwy dojazd do ucznia.
Zapraszam -
Natka
Witam,
jestem studentką WUMu, udzielam korepetycji z chemii na poziomie gimnazjum, liceum, przygotowuję także do matury oraz innych egzaminów. Gwarantuję skuteczność! Posiadam duzą ilość książek, ćwiczeń i repetytoriów. Mam roczne doświadczenie w udzielaniu korepetycji gimnazjalistom. Cena 30zl/ 60min. Możliwość dojazdu do ucznia.
tel: 793123898 mail: natasia.cz@gmail.com -
Emilka
Studentka 4 roku Farmacji Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego udzieli korepetycji uczniom gimnazjum i liceum na poziomie podstawowym i rozszerzonym.
Przygotuję do prac klasowych i sprawdzianów oraz pomogę w rozwiązywaniu prac domowych. Jestem osobą cierpliwą. Metody dostosuję indywidualnie do każdego ucznia.
Ukończyłam kurs przygotowujący do matury dzięki któremu uzyskałam 92% na maturze rozszerzonej z chemii co stanowiło najlepszy wynik w szkole.
Zajęcia ze mną rozwijają umiejętności i pobudzają myślenie, w przeciwieństwie do lekcji szkolnych opierających się głównie na pamięciowym przyswajaniu informacji.
Na pierwszym spotkaniu (gratis) konsultuję z uczniem jego stan wiedzy, zaległości i niedociągnięcia, dzięki czemu będę mogła zoptymalizować jego późniejsze wyniki.
Cena: 35zł/ 60min lub 50zł/ 90min
Kontakt: tel 784171425 GG 7988211 -
Artur
Witam
Bardzo chętnie pomogę w zrozumieniu chemicznych zagadnień!
Ucząc, staram się zainteresować i pomóc pojąć problem, tak, by zrozumienie przyszło bez wysiłku.