-
Korepetycje Biologia i chemia
Witam, jestem absolwentką farmacji. Od października udzielę korepetycji z biologii i chemii. Od pięciu lat udzielam korepetycji zwłaszcza przygotowujących do matury. Posiadam duże doświadczenie w nauczaniu i własne materiały, które kseruję na każdą lekcję dla ucznia.
Zapraszam od października zwłaszcza maturzystów.
Pozdrawiam.
Cena 30 zł/h, 50 zł/2h
Dojazd do ucznia.
Kontakt: e-mail otis87@o2.pl lub przez grono.
:)
Warszawa -
Monia
Pomoc w badaniu internetowym
Witam!
Jestem studentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i przeprowadzam badanie dotyczące postrzegania niektórych zawodów. Jeśli ma Pan/Pani trochę czasu (ok. 15min) to proszę o odpowiedzenie na kilka pytań. Na początku badania jest umieszczona dokładna instrukcja. Badanie jest anonimowe. Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas.
Oto link badania: http://www.redfrogstudio.pl/badanie...
-
Studenci farmacji
Studenci farmacji na WUMie chętnie pomogą Ci w nadrobienu zaległości, przygotowaniu do klasówek, powtórzeniu przed MATURĄ czy egzaminem!
CHEMIA - BIOLOGIA - ANGIELSKI - NIEMIECKI - HISZPAŃSKI - CZESKI - ŁACINA
Zajęcia u nas (Chomiczówka koło lotniska Bemowo lub Ochota w okolicach Parku Szczęśliwickiego i Hali Banacha), lub u ucznia (tylko Warszawa!) zapewniamy własne materiały.
Cena ok. 40zł/h - do negocjacji zależnie od miejsca i czasu.
Pomogliśmy już kilkudziesięciu osobom - czekamy na Ciebie :)
Piszcie na prive'a.
-
Gumiś :-)
-
-
Sylvia
Studentka uniwersytetu warszawskiego wydziału chemii udzieli korepetycji na poziomie gimnazjum, liceum, matury z zakresu chemii, posiadam doświadczenie, zapewniam materiały, szczegółowe informacje grono bądź gg: 35579674 -
Joanna P.