-
Anonim
Piszcie wszyscy nowoprzyjęci (kto, ile punktów, jaka klasa etc.)... Możnaby się trochę poznać jeszcze przed pierwszym spotkaniem, aye?
Ja sam - Mat-inf, punktów 169,23, ale jestem zdrajcą słusznej uczniowskiej sprawy bo mam laureata z olimpiady fizycznej (tak, wiem że u większoći mam już pewnie wielką krechę :P). -
Muchał
ooo własnie takiego tematu szukałem...Mat-inf 172.5pkt i bez osiagniec niestety...ALe i tak wystarczylo i o to chodzilo :D -
Patryk Kasztan
Hej! :)
Ja jestem w humanistycznej, ze 164 punktami. :)
Z deka to kiepsko przy Was wygląda, ale się starałem... :)
Jeszcze ktoś do humana jest, czy same umysły ścisłe? :)
-
karola
ja również z humana:)
trochę się denerwowałam, ale już po wszystkim...
dokumenty złożone i zasłużone lenistwo do września.
a więc do zobaczenia po wakacjach:P
pzdr -
-
yuzuriha
-
Kubek
widze ze wyznacznikiem "bycia" w Czackim staje sie liczba punktów w rekrutacji.
Gratuluję!
Absolwent. -
Koniec szkoły-początek pracy:(
Ja fiz-mat 234 pkt, olimpiada z fizyki, matematyki, języka angielskiego i geografii. Stypendysta Oxfordu, Harvardu, Yale i University of Chicago. Słabo trochę przy was wypadam, ale w sumie co w tym złego, że chciałem się pochwalić:/ -
fleur au foyer
no nie... dopiero przyszli a już licytacja; -( aż się boje pomyśleć co będzie potem... pogadajcie sobie lepiej o czymś normalnym -
Smuga
Może napiszcie jak się czujecie jako licealiści? W końcu coś nowego... Ja np przez 9 lat do tej samej budy chodziłem i dopiero miałem okazję zmienić mury... I ten rok był świetny. Mam nadzieję, że Wasz rocznik będzie równie udany, co '88... albo jeszcze lepszy :D -
Grono.Net
-
karola
ja sie bardzo cieszę, że będę chodziła do czadka, bo same dobre opinie o tej szkole slyszalam i wszyscy znajomi mi ja polecali:)
no i myślę, że nie może być inaczej, jak tylko świetnie!!!przynajmniej takie mam nastawienie...
no a wszystko okaże się oczywiście we wrześniu:P