DIZAJN [1943]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

a w jaki sposób i gdzie można (jeśli w ogóle można i na jakich zasadach) otrzymać stypendium na studia za granicą?
    zastanawiam się nad studiami gdzieś w Europie, jestem po studiach na wydziale artystycznym i stwierdzam, że gówno umiem, jeśli chodzi o takie praktyczne rzeczy.... A chciałbym się jakoś rozwinąć, bo nie chcę skończyć w jakiejś drukarni... Help.
  • .

a co myślicie o Academy of Fine Arts and Design w Bratysławie? uczyl sie ktos tam?
  • Łukasz Radziszewski

Witam.
    Mam małe pytanko bo jestem w rozterce - ciągnie mnie bardzo w projektowania graficznego & designu, nie wiem jednak w której z Polskich uczelni będę miał największe szanse na rozwój i pierwsze kroki, no i główny problem - grafika czy wzornictwo przemysłowe? Ponoć po np. Warszawskiej grafice ma się większą renomę niż po tamtyejszym wzornictwie...
  • Anonim

jesli wzornictwo to pozek. ogromne mozliwosci na przyszlosc
  • Łukasz Radziszewski

wiesz, boję się tylko, że kiedy już pójdę na wzorki, zamkną mi się drogi, którymi mógłbym iść na grafice. Wzornictwo trochę bardziej wtycza mi zawód, grafika zaś pozwala iść w różne strony...
  • Anonim

no nie wiem, znam sporo ludzi po wzorkach i jakoś nie widzę zeby ich drogi byly ograniczone;P

to sa studia, tu sie uczysz i rozwijasz, a nie przyklejasz etykietke tak,ze w przyszlosci musisz robic konkretnie w zawodzie grafika czy siedziec we wzornictwie.
  • Łukasz Radziszewski

a w takim razie jesli chodzi o miasto (najlepiej w Polsce), to które ASP oferuje wg. Cibie nalepszy poziom i start?
  • Anonim

No jesli chodzi o miasto to mysle,ze poznan. tam ten kierunek (wzornictwo) jest na najwyzszym poziomie w PL. no i warszawa przez sam fakt,ze to stolica. dobrze tez trojmiasto stoi (gdanska asp) stoi, bo np. w gdyni odbywaja sie targi wzornictwa gdzie mozna sie prezentowac.
  • Artur,poprostu.