-
Ohouapss
Witam.
Mam pytanie - skonczylem matematyke, jestem w miare przyzwoitym programista c++. Czy waszym zdaniem poradzilbym sobie na uzupelniajacych ECE? Zaznaczam, ze nie mam zielonego pojecia o elektronice itp - znam tylko c++ i algorytmike (i jeszcze moglbym odswiezyc bazy danych). Rozmawialem z dr. Podraza, ale niezupelnie to bylo efektywne.
Jakie jest wasze zdanie? Jest gdzies w ogole jakis dobry informator o programie ECE uzupelniajacych? Na stronie oficjalnej sa niejasne informacje - jest niby lista przedmiotow, ale podobno nie wszystkie ruszaja itp itd. W dodatku dr. Podraza powiedzial mi, ze program jest dosc sztywny.
I drugie pytanie - zalozmy, ze podjalbym studia na ECE. No i chcialbym sie poduczyc elektroniki. Ktore przedmioty dadza mi porzadna bazowa wiedze?'
Z gory dzieki i pozdrawiam. -
Anonim
Jeżeli mogę coś doradzic to proponowałbym zwrócic się z tymi pytaniami do naszego WRSu, gdzie znajdziesz dośc liczną reprezentację ECE i/lub spobowac na forum ECE. -
Ohouapss
-
pabi
Juz wolam. Czeeeeeeeeesiooooooooooo!!!! Jak sie tylko na gronie pojawi, to pewnie chetnie ci odpowie. A najlepiej by bylo chyba, jakbys sie udal na wydzial elektroniki i wpadl osobiscie do pokoju naszej Rady Studentow i pogadal sobie na spokojne... -
-
Anonim
Tatadatatadatam! Czeslaw nadchodzi!
Tutaj problemem może być elektronika: nasze studia to jednak elektronika + telekomunikacja + informatyka.
Trudno gdybać, jednakowoż. Najlepiej sam przejrzyj sobie program studiów, przedmioty wraz z ich opisami: https://eres.elka.pw.edu.pl/er es/wprogr$.startup (można sobie wyklikać)
Jeśli chodzi o podciągnięcie się z elektroniki, to zapewne musiałbyś przerobić większość z przedmiotów takich jak EECEL (pomiary), ECIRC (obwody), EPHY3 (fizyka 3, czyli podstawy elektroniki), EELE1, EELE2 (elektronika), EDC1 (podstawy ukladow cyfrowych), EMISY (systemy mikroprocesorowe). -
Anonim
Co do ECELi, ECIRCów i innych, które dopiero mnie czekają :D