Wydział Elektryczny PW [2423]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Pyziu

witam,
    jestem po 1 roku elektrotechniki i chcialbym w przyszlosc rozpoczac drugi keirunek na naszym wydziale. czy jest mi ktos w stanie powiedziec jak caly ten proces wyglada w praktyce ? tzn jakie warunki trzeba spalniac zeby moc studiowac na drugim kierunku? i jak wyglada samo studiowanie na tym drugim kierunku. czy jak przedmioty sie jakies powtrzaja to bez problemu przepisuja oceny ? prosze o odpowiedz :)
  • Bartek

Mozesz studiowac na drugim kierunku studiow dziennych rownolegle ze studiami na kerunku podstawowym (tym na ktorym obecnie jestes) pod warunkiem ze zgdza sie na to dziekani obu wydzialow i ze bedziesz mial dobra srednia na pierwszym kierunku (najlepiej powyzej 4,0) i nie bedziesz mial niezaliczonych przedmiotow. Nie dostaniesz tez drugiej legitymacji. a co do ocen to zalezy od dziekana i prowadzacego zajecia czy Ci przepisze. Studiowanie na drugim kierunku zaocznym lub na innej uczelni jest mozliwe bez zadnych ograniczen. Wiecej informacji jest w "Regulaminie studiow" w paragrafie 11.
  • Pyziu

aha. dzieki bardzo za info. jakby ktos cos wiecej jeszcze wiedzial to prosze napisac :)
  • Radek

Żeby studiować równolegle trzeba uzyskać zgodę dziekanów (ds. nauczania) obydwu wydziałów.

W przypadku innej uczelni możesz zrobić to "oficjalnie" jak wyżej, lub jak niektórzy zdając drugi raz egzamin do tamtej uczelni.

Podstawowa zasada:
    Twój pierwszy wydział jest wydziałem tzw. podstawowym i tylko tam będziesz miał legitymację itp.
    Jeśli z jakichś powodów zostaniesz z niego usunięty, to automatycznie jesteś także usunięty z drugiego, bez względu na wszystko!
  • Anonim

Chyba, że studiujesz na dwóch róznych uczelniach i na obie dostałeś się w wyniku normalnych rekrutacji. Wtedy będziesz miał dwie legitymacje i dwa indeksy.
  • Pyziu