Wydział Elektryczny PW [2423]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Coraz mniej czasu do podjęcia decyzji dot. studiów, a ja mam coraz większy mętlik w głowie. Od wielu lat jestem nastawiony na informatykę, ale ostatnio zacząłem się też zastanawiać na automatyką i robotyką. Punktów z matury będę miał ok. 150-160 więc jeżeli chodzi o informatykę to na PW wchodzi w grę tylko wydział elektryczny. Tu się pojawia pytanie. Czy warto?
  • kobik

jesli cos lubisz to pewnie ze warto, nikt ci nie odpowie na twoje pytanie jesli nie ty sam; ) te kierunki sa zblizone, w zestawieniu perspektyw po nich, trudnosci zaliczania
  • Adam

Dołączę się do pytania :) Będę miał ok. 176 pkt. Boję się składać na wydział elektroniczny bo mogę zostać do lutego przydzielony :/ Do wyboru mam więc Informatykę na EE lub Budownictwo :)
  • silv3str

Nie idź tu bo się zmarnujesz, wątroba Ci siądzie i inne organy... <LoL>
  • Anonim

>kobik napisał
    >jesli cos lubisz to pewnie ze warto, nikt ci nie odpowie na
    >twoje pytanie jesli nie ty sam; ) te kierunki sa zblizone, w
    >zestawieniu perspektyw po nich, trudnosci zaliczania

Może niepotrzebnie wplatałem w swój post wiadomości o AiR. Bardziej chodzi mi o to, czy jeżeli mam iść na informatykę, to czy warto wybrać elektryczny na PW, czy może lepiej iść na jakąś inną uczelnię?
  • Herman

Dołączam sie do pytania
  • Kłamliwa Świnia.

ja z perspektywy lat...
    poszedłbym na pw; ]
  • Herman

A jak się ma infa ee vs makro weiti pod względem programowania(ogólnie pracy z komputerami)/elektroniki? Gdzie i czego będzie więcej?; )
  • Adam

Może ktoś tu wie jak to jest z tymi studiami od lutego np. na informatyce eiti pw... czy jeżeli nie dostanę się od października to mogę bez konsekwencji przejść na dalszy wybór np. inf ee? Może wiecie jaki w zeszłym roku był próg na luty na inf eiti.
  • Esi