-
Piotrusś
Witam; )
Jestem studentem I roku AiR oprócz tego kierunku chciałbym rozszerzać swoje umiejętności oraz kwalifikacje w zakresie programowania.
No i teraz pytanie, jaki jest na to najlepszy sposób.
Czy warto i czy w ogóle jest możliwe studiowanie jeszcze równolegle kierunku "Informatyka" na naszym wydziale (czy to jest w ogóle wykonalne w sensie zaliczania roku)
Czy lepiej kształcić się samemu, ewentualnie chodzić na jakieś kursy (tylko, chyba jedynym udokumentowaniem moich kwalifikacji są wtedy certyfikaty, które podobno w ogólnej opinii pracodawców są mało wiarygodne).
A może zapisać się na jakieś koło związane z programowaniem, aby w ten sposób poszerzać wiedzę.
Pytam się o to, ponieważ obie dziedziny mnie interesują, no i w mojej opinii są w pewien sposób ze sobą powiązane.
-
Wacek
Jeśli Cię interesują, to ucz się sam. Ewentualnie jak już będziesz miał jakieś podstawy, zapisz się na jakiś kurs który będzie Cię bardziej mobilizował i zrób certyfikaty. Szkoda życia na robienie drugiego kierunku, zwłaszcza, że nasza uczelnia uczy rzeczy których w większości nigdy więcej nie wykorzystasz.
PW = shit; ] takie jest moje zdanie przynajmniej; ] -
Salwer
@Wacek - może zanim zaczniesz porównywać Politechnikę do gówna to napisz trzy słowa więcej, dlaczego tak uważasz.
Co skończyłeś na Politechnice że masz w ogóle prawo tak uważać?
@Piotruuś - zajrzyj do planu informatyki. W sumie nie ma potrzeby chodzenia na laborki, więc nie ma sensu, żebyś zapisywał się na studia.