ENGLISH [2519]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • K

nie wiem, czy był już taki wątek, ale nie mogę znaleźć, więc proszę o informacje, gdzie mogę wypożyczyć książki w języku angielskim w Warszawie. pozdrawiam wszystkich. zaznaczam że nie jestem już studentką.
  • Aguś

z tego co się orientuję to w szkole british council jest biblioteka, przynajmniej kiedyś była
  • K

dzięki, jest sprawdziłam, niestety płatna 120 zł rocznie, no ale zawsze jakieś źródło. może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje?
  • Anonim

na mokotowie na bytnara jest biblioteka,o ile się nie mylę nr 63,może nie imponujący zbiór książek po ang,ale spory jak na "osiedlową bibliotekę"
  • K

dzięki za info, narazie w necie nie mogę jej znaleźć, ale jak taka mała pewnie osiedlowa (jestem z Targówka), ale będę miała jak coś na uwadze, zastanawiam się czy jak na kurs się zapiszę, to w niektórych szkołach językowych są książki. dzięki i pozdr.
  • Aguś

>Katrina napisała:
    >dzięki za info, narazie w necie nie mogę jej znaleźć,
    >ale jak taka mała pewnie osiedlowa (jestem z Targówka),
    >ale będę miała jak coś na uwadze, zastanawiam się czy
    >jak na kurs się zapiszę, to w niektórych szkołach
    >językowych są książki. dzięki i pozdr.

są, problem w tym że nie zawsze są ciekawe pozycje, ja kiedyś tez szukałam bibliotek, skończyło się na tym że kupuje sobie sama i już
  • K

a gdzie kupujesz, księgarnie, allegro? a moze kupujesz też jakieś gazety i możesz podać ciekawe tytuły
  • K

Agnieszko, bo myślę że jesteś obeznana w angielskim, a masz może CAE?
  • ola

ja kupuję w american bookstore, kiedys dawali takie karty ze znizka dla stalych klientow, nie wiem czy to funkcjonuje- no, zawsze mam troche taniej. ale ksiazki to ostatecznosc- mozna poczytac prase w necie za free albo sciaghnac wersje audio ksiazki przez e-muła.

A nie wiecie, czy w BUW-ie nie ma przypadkiem obcojęzycznych książek?
  • Aguś