-
K
nie wiem, czy był już taki wątek, ale nie mogę znaleźć, więc proszę o informacje, gdzie mogę wypożyczyć książki w języku angielskim w Warszawie. pozdrawiam wszystkich. zaznaczam że nie jestem już studentką. -
Aguś
z tego co się orientuję to w szkole british council jest biblioteka, przynajmniej kiedyś była -
K
dzięki, jest sprawdziłam, niestety płatna 120 zł rocznie, no ale zawsze jakieś źródło. może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje? -
Anonim
na mokotowie na bytnara jest biblioteka,o ile się nie mylę nr 63,może nie imponujący zbiór książek po ang,ale spory jak na "osiedlową bibliotekę" -
-
K
dzięki za info, narazie w necie nie mogę jej znaleźć, ale jak taka mała pewnie osiedlowa (jestem z Targówka), ale będę miała jak coś na uwadze, zastanawiam się czy jak na kurs się zapiszę, to w niektórych szkołach językowych są książki. dzięki i pozdr. -
Aguś
>Katrina napisała:
>dzięki za info, narazie w necie nie mogę jej znaleźć,
>ale jak taka mała pewnie osiedlowa (jestem z Targówka),
>ale będę miała jak coś na uwadze, zastanawiam się czy
>jak na kurs się zapiszę, to w niektórych szkołach
>językowych są książki. dzięki i pozdr.
są, problem w tym że nie zawsze są ciekawe pozycje, ja kiedyś tez szukałam bibliotek, skończyło się na tym że kupuje sobie sama i już -
K
a gdzie kupujesz, księgarnie, allegro? a moze kupujesz też jakieś gazety i możesz podać ciekawe tytuły -
K
Agnieszko, bo myślę że jesteś obeznana w angielskim, a masz może CAE? -
ola
ja kupuję w american bookstore, kiedys dawali takie karty ze znizka dla stalych klientow, nie wiem czy to funkcjonuje- no, zawsze mam troche taniej. ale ksiazki to ostatecznosc- mozna poczytac prase w necie za free albo sciaghnac wersje audio ksiazki przez e-muła.
A nie wiecie, czy w BUW-ie nie ma przypadkiem obcojęzycznych książek? -
Aguś
ja kupuje w Empiku, z tego co wiem w księgarni Akademia też sprzedają, i na pewno w trafficu -
Aguś
>Katrina napisała:
>Agnieszko, bo myślę że jesteś obeznana w angielskim, a
>masz może CAE?