Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Wójcik

a co z dokumentami? czy ktos sie tym para tutaj?
  • zuz

jasne ze tak:)tyle ze jak naraziemam za soba dwa dokumenty...i jestem nawet nawet zadowolona...:)
  • Wójcik

co i jak i o czym zrobilas?
    ja zrobilem jeden o Aldousie Huxleyu i tej ksiazce: Nowy Wspanialy Swiat. z kumplem z Walii. tez jestem zadowolony, nawet bardzo; )
  • zuz

wiesz...ja narazie jestem na etapie baaaardzo amatorskim:] w szkole mam taki ciekawy przedmiot jak film i robimy rozne ciekawe rzeczy...moj ostatni dokument jest o rowerach:) jak narazie nic szalenie ambitnego ale jeszcze sie ucze- trwa 12 minut ale jestem zadowolona
    a jak go zrobilam...hmm calkowicie amatorska kamerka a potem wszystko wrzucilam w vegasa i jakos powstal
  • Anonim

zaczynam sie wkręcać. jak na razie dokumentuję zwyczajnie to, co znam;), otoczenie moje, w charakterze wprawki. a prowadzenie małej cyfrowej kamery z ręki ćwiczę ganiając kota po domu;)
    bo nie zamierzam jak na razie nawet próbować zajmować się tym profesjonalnie - na to jest czas, jak dojrzeję i wyjdę poza takie zabawy to się zobaczy. jest czas. zawsze miałam inklinacje;), ale czy talent, cholera wie. na razie nastawiam się na patrzenie, słuchanie...
    najbardziej lubię dokumenty kieślowskiego, to jest dla mnie wyznacznik w kategorii autorytet niepodważalny:)

Wy, Którzy Już Coś robicie - jakaś rada:)? Motto, złota myśl? Mistrzowie, których trzeba znać? Książki, portale?

Pozdrawiam:)
  • Crux Studios

oooooootak...podzielam twoja opinie apropo kieślowskiego - wg mnei robi niesamowite dokumenty - mój ulubiony to chyba "Z Punktu Widzenie Nocnego Portiera"=:)
  • eR.

Oj tak "Z punktu widzenia nocnego portiera" jest niesamowity u nas na projekcji był przebojem;> Polecam też jego "Gadające głowy"... co jak co ale Kieślowski również doskonałym montażystą był.