FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Witajcie!
    Pewnie jest już podobny wątek, ale dosyć obszerne to forum i nie mogę go znaleźć:)
    Chciałam się dowiedzieć, czy trudno jest się dostać na Wasz kierunek. Czy próg punktowy w tym roku był wysoki itd. Studiuję już na UW na innym wydziale i chciałam spróbować również z filozofią tylko nie wiem czy dam radę się zakwalifikować.
    Pomóżcie, poradźcie... :)
    Z góry dziękuję i pozdrawiam:)
  • il duce

Zadzwoń do sekretariatu, tam powiedzą, albo udaj się do zarządu samorządu. A co z tej filozofii Cię interesuje?
  • Anonim

>Filifionka napisała:
    >Witajcie!
    >Pewnie jest już podobny wątek, ale dosyć obszerne to
    >forum i nie mogę go znaleźć:)
    >Chciałam się dowiedzieć, czy trudno jest się dostać na
    >Wasz kierunek. Czy próg punktowy w tym roku był wysoki
    >itd. Studiuję już na UW na innym wydziale i chciałam
    >spróbować również z filozofią tylko nie wiem czy dam
    >radę się zakwalifikować.
    >Pomóżcie, poradźcie... :)
    >Z góry dziękuję i pozdrawiam:)

Nie dziwie sie, jest kilku spamerow pokroju Bubiego, ktorzy zasmiecaja to grono, wiec trudno cokolwiek odszukac.
    A na filozofie nie jest sie tak trudno dostac, powiedziałbym ze dosc latwo, a jesli choc troche uzywasz mozgo to bez problemu sie utrzymasz.
    Polecam filozofie goraco,
    pozdrawiam
  • Anonim

A na jakim wydziele studiujesz??
  • Anonim

>------- napisał
    >>Filifionka napisała:
    >Nie dziwie sie, jest kilku spamerow pokroju Bubiego, ktorzy
    >zasmiecaja to grono, wiec trudno cokolwiek odszukac.

Bubi nie jest spamerem, bubiemu do pięt nie dorastasz.

>A na filozofie nie jest sie tak trudno dostac,
    >powiedziałbym ze dosc latwo, a jesli choc troche uzywasz
    >mozgo to bez problemu sie utrzymasz.
    >Polecam filozofie goraco,
    >pozdrawiam

Dlaczego "gorąco" polecasz filozofię?
    Argumenty?