FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Sir Khalid Nasrallah

A ja pamiętam jak kiedyś dostałem pierwszego cukierka od mojego dziadka...

Myślałeś może o pisaniu na bloga w jakimś serwisie typu pudelek.pl?
  • Anonim

>Sir Khalid Nasrallah napisała:
    >Myślałeś może o pisaniu na bloga w jakimś serwisie typu
    >pudelek.pl?

Nie. Myślałem natomiast o pisaniu opowiadań erotycznych do świerszczyków.
  • Sir Khalid Nasrallah

I co, jednak schyliłeś się po kabel? Tylko się po mydło czasem nie schylaj...
  • Anonim

>Sir Khalid Nasrallah napisała:
    >I co, jednak schyliłeś się po kabel? Tylko się po mydło
    >czasem nie schylaj...

Na wszystko przyjdzie pora. Spacer z psem, pakowanie i później mydło.
  • Anonim

WYNAJMĘ POKÓJ!

Jestem studentką I roku wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu na SGGW.

Poszukuje współlokatorki do niezależnego, słonecznego, w pełni wyposażonego pokoju-11,5 m (łóżko, szafa, stół, fotel, 2 szafki, półki itd.) w mieszkaniu dwupokojowym.
    Do dyspozycji kuchnia( lodówka, kuchenka, pralka), łazienka( wc,wanna/prysznic).
    Bezprzewodowy internet.

Zdjęcia pokoju dostępne w moim profilu.

Świetna lokalizacja- Warszawa Śródmieście al. Jana Pawła II -skrzyżowanie ze Stawkami
    400 m od Arkadii, 2 przystanki od metra Dworzec Gdański, ok 10 min do UW, ok 20 na SGH, świetna komunikacja: tramwaje( 16 17 23 33 35 36 41), autobusy( 157 N12 N46 N62).

Mieszkanie jest na III piętrze(dostępna winda). Dookoła sklepy spożywcze, banki, poczta, restauracje, niedaleko parki, skwery itd.

cena: 800zł
  • prawdziwek

Mam do wynajęcia pokój 16m2, z balkonem, umeblowany, w trzypokojowym mieszkaniu. W pokoju jest dwuosobowe rozkładane spanie. Do dyspozycji szybki bezprzewodowy internet, telewizor 28" z podłączoną kablówką, ponadto pomieszczenia wspólne i sprzęty (pralka, lodówka).