FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • m4rzenk4

hej:)nie jestem studentka uw lecz wsfiz! i mam prosbe czy moglby ktos mi dac jakies wskazowki,materialy itp.zebym mogla napisac referat na temat "etyka autonomiczna i heteronomiczna"wszelka pomoc mile widziana....bede zobowiazana:) pozdrawiam help!!!!!
  • Anonim

witam, organizuję korepetycje właśnie dla Twojej szkoły, znam specyfikę referatu, który musisz przygotować, znam wredność Twojego nauczyciela... skontaktuj się ze mną: 505 299 153 lub tuchlin@o2.pl

Artur
  • Azrael

Arturze - czuję się zaciekawiony - mógłbys powiedzieć coś wiecej? Chodzi mi o specyfike i wredność... Nie koniecznie publicznie.
  • Czarownica z Krainy Os :>

heh... ja tez cos o tym slyszalam, zanim jedna dziewczyna zaczela wyglaszac referat, szanowny prof (?) kazal spiewac calej grupie piosenke 'Mniej niz zero'; -)

hm, a ja mam inne pytanie; -) na jakich zasadach przyjmuja na studia rownolegle na filozofie? i czy moze jest duzo chetnych?; -)

poza tym... boje sie, ze jestem skrzywiona przez UKSW - studiowalam tam zaocznie filo. 2 lata; ) mam nadzieje, ze uda mi sie zapomniec to traumatyczne przezycie :>

hm, o dr Dziobkowskiego chyba juz pytalam... nikt nie mial z tym panem jakiegos egzaminu? :>
  • m4rzenk4

co do wrednosci ...hmmm tez cos slyszalam....wyklady mam z prof W.Slomskim i wiem ze na egzaminach oblewa mnostwo osob...:( ......cwiczenia mam natomiast z dr Czarneckim....i poki co referaty zaliczal wszystkim..... moj problem polega na tym ze nie wiem z jakiej literatury korzystac zeby praca byla na temat...... tematy o etyce sa obszerne.... korzystam poki co z Tatarkiewicza,ale potrzebuje jeszcze z dwoch pozycji do bibliografi... wiec jakby ktos znal tytul dobrej ksiazki o etyce to prosze o tytul..........dzieki
  • Aliena

"etyka w działaniu" Jacek Hołowka:P (ale nei wiem czy tam akurat bedzie na ten temat)
  • Kot z Cheshire