FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Eidechse

ale wiesz, to jest materia bardzo delikatna...
    tekst powstaje, potem sie zmienia, gestnieje, to znow ulatnia.
    poza tym w mojej pracy beda tez obrazki i nie wiem jak to mialoby byc [objetosciowo] liczone;)
  • mów do mnie per 'wers'

Ale jak to liczone? Ja myślę tak. Napisać i zapomnieć. Później zanieść i ktoś oceni, a koniec końców najwyżej powie: "dopisać 20stron"... to się dopisze :) Po 5ciu latach filozofii nie powinno być z tym problemu :) 20stron piszę w myślach co podróż do wydziału (zaznaczam, że nie jestem kierowcą żadnego pojazdu, więc mam "inaczej")
  • Anonim

ja napisałem trzy razy pierwszą stronę jakiegoś rozdziału i nie mogę się zebrać na więcej. niby wiem, co tam będzie, ale jakoś mi nie idzie; ]
  • MOtylkOWa

a ja mam juz promotora i temat:) jest niezle...Schopenhauer vs Cioran
  • Aliena

"20 stron co dzien wracajac z wydziału myslach" ktos napisał..
    taaaa

ja moge i sto napisac - o elfach np, a nawet i o filzofii, ale jszcze chodzi o to zeby to sens miało:)

• Aliena

a zeby sens miało... to wcale nie jest takie proste czy mozna z sensem pisac o filzofii a tym bardziej analitycznej:P
  • Anonim

Tak jest, ale i nieanalitycznej też. W tej pracy - która, choć może się to wydawać niewiarygodne dla akurat piszących, jest przecież krótka - chodzi głównie o zwięzłość i kondensację myśli... A jak tak człowiek - który rzeczywiście może i w tramwaju to ma sto myśli na minutę - siądzie i zaczyna wymęczyć te niezrozumiałe dla 99,5 procent (powiedzmy!) ludzkości zdania, to widzi w czym leży trudność. Jedno powiem - warto pisać jak najszybciej, a potem zająć się jakimiś przyjemnościami...

• Aliena

nom...