- 1
- 2
-
dge-bses
witam ,
jako lekko żółtodzioby organizm osobowy (aczkowliek z już zielonkawą czupryną ) mam pytanie do bardziej doświadczonych .
Studiuję zaocznie i chciałabym się dowiedzieć czegoś o egzaminie u prof . Dembińskiej i prof. Terleckiej ?
Kogo polecacie ?
z góry dzięki
-
Aliena
terleckiej nie znam ale Dembińska to taka Pani z klasą :)
jest wymagająca ale bardzo sprawiedliwa -
Anonim
-
Anonim
Ja natomiast chętnie poczytałbym wypowiedzi osób, którym zdarzyło się zdawać HFS u prof. Terleckiej...
Na podstawie samych wykładów - skądinąd takich, że przez 1,5h słuchania, co ta pani ma do powiedzenia staję w obliczu alternatywy: notować/nagrywać [?] każde jej słowo, by potem systematyzując notatki próbować rozkminić, o czym mówiła LUB podziękować za wykład - nie mogę sobie w żaden sposób zwizualizować tego, jak może wyglądać u niej egzamin.
(z góry przeparszam za chorą konsturkcję gramatyczną powyższego zdania) -
-
Anonim
-
Łachim
No dobrze. A czy ktoś może powiedzieć czy generalnie te egzaminy (mówię o tych dla studentów dziennych) są trudne, czy sporo osób oblewa (ma poprawki)? Co się przydaje? Cenne będą wszelkie uwagi odnośnie samego egzaminu; ) -
Anonim
Ja na egzamin poszedłem z marszu, do prof. Dębińskiej, to taka dobra ciocia, bardzo sie zmartwiła, że nic nie słyszałem o Awerroystach, i dostalem 3+, ale jest to osoba bardzo uczciwa a jak za pierwszym razem sie nie uda to trzeba sie nauczyć tego co się nie umiało i przyjść za tydzień, natomiast z Terelecka miałem cwiczenia, porażka, kobieta patrzaca na wszystko przez pryzamt św. Augustna, który jest jej prywanym bogiem i chyba nawet z niego sie doktoryzowała, jednym słowem spadek z nieba na ziemie po zajęciach z Krauze, Terelecka to porażka, zatwardziała dewocja. -
Azrael