FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Witam wszystkich serdecznie ! Jestem studentką 1 roku prawa i bardzo bym chciała rozpocząć od przyszłego roku studia równoległe na kierunku filozoficznym.Czy byłby ktoś na tyle uprzejmy,że mógłby mi pomóc i napisać coś o takim typie studiów ? Jestem ciekawa, czy trudno się dostać, na czym polega rozmowa kwalifikacyjna mająca się odbyc 6 września,czy ważna jest średnia ocen,a jeśli tak,to ile ona powinna wynosić oraz oczywiście czy takie studia są Waszym zdaniem dobrym rozwiązaniem. Z góry dziękuję za wszelaką pomoc i gorąco pozdrawiam !
  • Czarownica z Krainy Os :>

skąd wiesz, że rozmowa ma się odbyć 6 września?
    wiele informacji znajdziesz w podonym temacie kilka postów niżej, ja byłam na spotkaniu w trakcie dni otwartych, przyzwoita średnia - 4,8; zgoda dziekana pierwszego kierunku, formalności są na stronie filozofii w 'rekrutacji'
  • nazwa ekranowa

No ładnie. A mnie kiedyś dawno dawno temu Pani Maria z sekretariatu powiedziała, że nie ma takiej wspaniałej możliwości jak przyjęcie za zgodą dziekana. I wysłała mnie na egzamin wstępny. Z tego co rozumiem to była taka mała dezinformacja. Cholera. A ja głupi zdawałem ten egzamin.

Chociaż. Droga studentko prawa! Walka z dziekanatami o papierki jest ciężka, łaska dziekana Rączki na pstrym koniu jeździ, wysoką średnią chyba nie tak łatwo uzyskać, egzaminatorzy są różni tak jak i oceny które stawiają. Nie wspominając o tym, że nie wszyscy są pasjonatami przedmiotów które zdawać trzeba. Taka historia na przykłada powszechna, z tego co pamiętam doprowadzała człowieka do stanu przedagonalnego po 3 pierwszych stronach podręcznika. A nawet jakby Ci się wszystkie przeszkody udało pokonać to z tego co rozumiem musisz 2 lata na filozofii zaliczać w jeden. Jak nałożysz to na 2 rok prawa (gdzie jest dużo więcej zajęć niż na pierwszym) to nie jestem pewien czy dasz sobie radę.