-
Anonim
Temat może nieco zaskakujący, a jednak uzasadniony. W mojej grupie, jeszcze jak studiowałem filozofię w latach 2003 - 2005, prawie wszyscy palili trawkę. Było nas ze 20 osób i tylko z 4 osobami nie paliłem. Jest to dla mnie fenomen, bo wśród innych moich znajomych (nie-studentów filozofii) odsetek palących jest zdecydowanie mniejszy. A co wynika z Waszych obserwacji? Czy w IF UW panuje raczej promarihuanowa atmosfera? -
Tommy
-
Anonim
99% studentów to kryminaliści - kserują teksty chronione prawami autorskimi, co jest nielegalne. -
Tommy
Nigdy nie twierdziłem że przestrzegam prawa, zarówno jeśli chodzi o pierwszą kwestię jak i drugą :]]] -
-
Aliena
nie znam się, ale wydaje mi się, że palenie nie jest nielegalne, natomaist handel i posiadanie (ilości wiekszej niz do bezpośredniego spożycia) - tak -
Anonim
chyba teraz nie ważne ile się posiada. wystarczy po prostu posiadać. czy się mylę?
ale że co? że na grupę 20 osób tylko z 4 nie paliłeś? no to ja w szoku jestem hehe.. -
Anonim
No taką miałem grupę :] I paradoksalnie nie zżyłem się jakoś szczególnie z nimi. Ale fajnie się paliło; ) -
Piotr Szeliga
To jest wszystko regulowane Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii. Jest tam takie zdanie:
"Kto, wbrew przepisom ustawy, posiada środki odurzające lub substancje psychotropowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3"
O ilości nie ma mowy. No ale za jeden listek samosiej dostanie się na pewno mniej niż za kilogram heroiny.
W ogóle to zakazane jest wszystko - posiadanie, wwożenie, wywożenie, przewożenie przez terytorium RP. Zakazane posiadanie urządzeń, mogących służyć do wyrobu, przerabianie urządzeń na służące do wyrobu.
I co ważne - penalizacja obięła też NAKŁANIANIE do wzięcia oraz udzielanie środka odurzającego. Jak ktoś mówi do kolegi: "Chodź na bucha" to mu 3 latka grożą:)
Nigdzie natomiast nie znalazłem kary za zażywanie. Zakazanie borchania batonów byłoby chyba niezgodne z Konstytucją, dlatego zabraniają tylko posiadania.