FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Temat może nieco zaskakujący, a jednak uzasadniony. W mojej grupie, jeszcze jak studiowałem filozofię w latach 2003 - 2005, prawie wszyscy palili trawkę. Było nas ze 20 osób i tylko z 4 osobami nie paliłem. Jest to dla mnie fenomen, bo wśród innych moich znajomych (nie-studentów filozofii) odsetek palących jest zdecydowanie mniejszy. A co wynika z Waszych obserwacji? Czy w IF UW panuje raczej promarihuanowa atmosfera?
  • Tommy

No przeciez to nielegalne :D
  • Anonim

99% studentów to kryminaliści - kserują teksty chronione prawami autorskimi, co jest nielegalne.
  • Tommy

Nigdy nie twierdziłem że przestrzegam prawa, zarówno jeśli chodzi o pierwszą kwestię jak i drugą :]]]
  • Aliena

nie znam się, ale wydaje mi się, że palenie nie jest nielegalne, natomaist handel i posiadanie (ilości wiekszej niz do bezpośredniego spożycia) - tak
  • Anonim

chyba teraz nie ważne ile się posiada. wystarczy po prostu posiadać. czy się mylę?

ale że co? że na grupę 20 osób tylko z 4 nie paliłeś? no to ja w szoku jestem hehe..
  • Anonim

No taką miałem grupę :] I paradoksalnie nie zżyłem się jakoś szczególnie z nimi. Ale fajnie się paliło; )
  • Piotr Szeliga

To jest wszystko regulowane Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii. Jest tam takie zdanie:

"Kto, wbrew przepisom ustawy, posiada środki odurzające lub substancje psychotropowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3"

O ilości nie ma mowy. No ale za jeden listek samosiej dostanie się na pewno mniej niż za kilogram heroiny.
    W ogóle to zakazane jest wszystko - posiadanie, wwożenie, wywożenie, przewożenie przez terytorium RP. Zakazane posiadanie urządzeń, mogących służyć do wyrobu, przerabianie urządzeń na służące do wyrobu.