Finanse i rachunkowość UW IV rok 2011/2012 [551]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Michał Kozłowski

Witam was wszystkich, nazywam się Michał Kozłowski, jestem studentem II roku Zarządzania i teraz będę się uczył z wami także na FiR.
    Z ramienia Samorządu chciałem zaoferować pomoc we wszelkich waszych problemach, bo wiem, że na początku może być ich sporo :) Jeśli chcielibyście uzyskać jakąś poradę piszcie do mnie na priv, lub na adres michal.kozlowski@onet.eu. Postaram się pomóc każdemu w miarę możliwości; )
  • Anonim

to pytam - czy na przedmioty ogólnouniwersyteckie musze sie rejestrowac w 1 semestrze czy mogę to przełożyc na lejter?
    i drugie pytanie - czy wykłady historia, geografia, logika są do wyboru (bo cos takiego obiło mi się o uszy na NK .. ) czy to ploty jakies?

to tyle;]
  • Domi

ja mam same problemy...
  • Michał Kozłowski

Przedmioty ogólnouniwersyteckie są nieobowiązkowe na Wydziale Zarządzania. Logika/historia/geografia są rzeczywiście do wyboru. Obie te rzeczy wynikają z programu naszych studiów dostępnego na stronie :) więc można samemu zajrzeć żeby się upewnić: http://www.wz.uw.edu.pl/studia,prog...

pozdrawiam
  • Ralf

Jakie przedmioty to są te co koleżanka wyżej nazwała - "przedmioty ogólnouniwersyteckie" ??
  • Monika

Zastanawiałam się nad jedną rzeczą: czy jest taka możliwość zeby chodzić na wykłady z geografii i logiki a egzamin zdawać z jednego z nich?? Dzięki za odp.
  • Anonim

ale oguny są nieobowiązkowe tylko na 1 roku czy w ogóle przez całe studia? chyba tylko na pierwszym ,co?
  • Krzyś

z tego co wiem, to nawet jesli nie trzeba na pierwszym roku to warto bo mamy tak luzny plan, ze 2 oguny duzo nie zmienia, a w pozniejszych (trudniejszych) latach bedzie wiecej luzu.
  • Anonim

a jest możliwość zapisania się na nie dopiero w 2 semestrze?:P
  • Krzyś

chyba oguny sa w cyklu rocznym, znaczy sie, ze w drugim sem. jest kontunuacja pierwszego.