-
Zephyr77
http://wiadomosci.onet.pl/1689061,1...
kazdy narzekał ze Giertych był zły, wymyślał durne reformy a popatrzcie co ten minister Hall wymyśliła. bez komentarza -
mr. ricci
>Coroner16 ha scritto
> http://wiadomosci.onet.pl/1689061,1...
>
>kazdy narzekał ze Giertych był zły, wymyślał durne
>reformy a popatrzcie co ten minister Hall wymyśliła. bez
>komentarza
a komentarze głupie jak komentarze na onecie :>:> -
mr. ricci
-
Arcygenialne. :>
Ja się tylko pytam,czy w dalszym ciągu Izrael ma wpływ na ... 09.02.2008 09:02
... nasze szkolnictwo,czego mamy się uczyc,a czego nie.
Cos ci sie chyba pomylilo?! Caly czas o tym decyduje kler. 09.02.2008 11:14
michalkcb
-
-
Tomek Ziomek
Pytają się po co studentowi mechaniki historia. Odpowiem: żeby nie myślał, że zimna wojna ma coś wspólnego z pingwinami. Pani Hall wymarzył się system jak w Ameryce. Tam można być wybitnym matematykiem i nie wiedzieć czym się różni prezydent od premiera.
Ja studiuję geodezję i to nie przeszkadza mi wiedzieć co się działo w Srebrenicy, wiem jak podcinać drzewka owocowe a wiersze Stachury mogę recytować z pamięci. W liceum dobrze radziłem sobie tylko z przedmiotami ścisłymi, więc w systemie pani Hall na pewno nie byłoby mi dane zainteresować się czymś więcej niż Star Trekem.
Na koniec medal dla 17-sto latka, który wie co chce robić przez resztę życia!!! -
Anonim
>Coroner16 napisał
> http://wiadomosci.onet.pl/1689061,1...
>
>kazdy narzekał ze Giertych był zły, wymyślał durne
>reformy a popatrzcie co ten minister Hall wymyśliła. bez
>komentarza
Spójrzmy prawdzie w oczy, nie mamy bogactw typu ropa czy gaz, tzn. nie mamy ich na tyle dużo, aby starczy dla nas i jeszcze żebyśmy mogli się na tym wzbogadzić.
Naszym jedynym surowcem eksportowym są arbajterzy. Minister Hall myśli zdroworozsądkowo, trzeba tresować arbaiterów w sposób znacznie bardziej wydajny. Na arbajterze można sporo zarobić, bo wiadomo, że wyjedzie na roboty do rajchu czy na wyspy i część zarobionych pieniędzy wyda w Polsce.