-
Anonim
Czesc, jak by ktos nie wiedzial to jestem fotografem i zajmuje sie szeroko pojetym lapaniem fotonow na matryce :)
moje prace mozecie zobaczyc na/ / http://www.bartlomiejramza.com
osoby zainteresowane wspolpraca prosze o kontakt mailowy lub telefoniczny/ /
Bartlomiej Ramza
ramza@bartlomiejramza.com 601 692 061
Rafal Rodzoch
rodzoch@brrr.pl 600 425 035
dziewczyny i chlopcy, ktorzy cha dolaczyc do mojej bazy ludzi fotogenicznych prosze o przesylanie maila z tytulem ZGLOSZENIE MODELKA ( MODEL ) wraz z krotkim info o sobie plus oczywiscie kilka zdjec
wizazysci, stylisci, fryzjerzy, projektanci zgloszenia na maila z tytulem zgodnym z wasza profesja czyli WIZAZ, STYLISTA, FRYZJER, PROJEKTANT
... oczywiscie spokojnie mozna w tym watku wyzywac sie na mojej osobie i mojej pracy :) nie jestem osoba, ktora ingeruje w wypowiedzi i szanuje sobie wolnosc slowa wiec prosze bardzo sie nie hamowac :)
pozdrawiam
r.
-
..::Marzycielka::..
Nie będę pisać na priv, zajmuję się wizażem, moje "prace" są na gronie:) pozdrawiam -
Orchidea
wiemy, wiemy.. adres srony znamy... i sie nim zacwycamy!
Ach! moja miłośc do tych zdjęć nadal rośnie! -
Anonim
sluchajcie kochanito nie jest tak ze komus sie nie chce pisac na gronie na priv bo wyraznie napisalem ze potrzebuje info na maila gdyz buduje baze danych o osobach ktore jak juz wyzej wymienilem :) ale oczywiscie nikogo nie zmuszam :) -
-
Veyroo
no bo tu sie kłania umiejętność czytania ze zrozumieniem :P a z tym ciężko jest niestety :P
P.S rewelacyjne prace podziwiam od dawna -
Anonim
-
Orchidea
jak juz pisałam wczesniej to miłość niespełnoina, wiec po co pisać; )
A tak serio to na dłuższe wypowiedzi czasu brak. I już! -
***sylwuś***
-
Anonim
-
***sylwuś***
-
Kejti
a ja się zastanawiam dlaczego ten wątek został usunięty i powwstał od nowa :D -
Anonim
-
Anonim
-
&& SylwiA &&
-
Kejti
>ramza napisał
>tez sie nad tym zastanawialem :)
ktoś poporstu chyba chciał zlikwidować to kółko wzajemnej adoracji; > -
Anonim
-
Anonim
-
Kejti
-
Anonim
-