Fotografia mody [3240]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • ::Czarna plama na mapie USA::

bonżur, halo

Kto fotografował ostatnią kampanie Reserved? Czy ktoś wie, bo coś w necie nie mogę znależć.
  • Valmaar

też mnie to ciekawi
    a dodatkowo chetnie bym się dowiedzial kto zrobił kampanie SIMPLE
  • Anonim

hej

na SIMPLE to przez jakiś czas miała monopol Sokołowska...
  • Anonim

Kiedyś szukałem w necie czyje foty są w katalogu SPRINGFIELDA "spring summmer 2002 (from AM to PM)" i nic... sie zdziwiłem troche a myślałem że dobry jestem w googlowaniu :/ zawodowcem nie jestem w dziedzinie fotografii mody i nie bardzo rozumiem czemu miało by sie takiego info nie podawać.
  • Pozytyw

kampanie reserved tę na białym tle
    to na pewno Artur Wesołoski robił,
    więc pewnie resztę zdjęć też

pozdr
    mc
  • eva

Pozytyw ma rację.Artur W ja fotografował.Simple-Ł.Sokołows ka.
  • ::Czarna plama na mapie USA::

Ha, fakt. Jak się wie czego szukać to to łatwo w sieci znaleźć :)
    Dznx P.
  • Anonim

1 point dla mc.

btw: jak sie rospoznało fotografa na zdjeciech w zakładce "young & fashion >>> behind the scenes" raczej, choć to tylko sekulacje...
  • Anonim

ostatnie simple robiła wielgosz
    poprzednie simple nie wiem kto
    ale te jeszcze poprzednie <jesien zima 2004> tez wielgosz > informacja pewniak
    a czemu nie ma takich informacji oficjalnie?
    podejzewam ze dlatego iż albowiem klient płaci taką kapuche ze oficjalnie foty są jego
    :] pozdro
  • eva

simple letnie robila śokołowska.Wiem to na bank!
  • Anonim

tak tak ...ja tez wiem to na bank:)))
  • Anonim

ktore te ktore teraz wisza wszedzie? to sa zimowe i to sa "ostatnie" i te robiła wielgosz
    poprzednie zimowe tez ona
    hyba napisałem ze nie wiem kto robił poprzednie a poprzednie to własnie wiosna/lato
    jakby ktos niezauważył to mamy juz Jesień./Zima .... i to nie tylko wymysł siostr simple :p
  • Valmaar