-
Couch Hokku
Witam serdecznie
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż moja prośba nie jest żadną reklamą czy też próbą wyciągnięcia od kogoś pieniędzy. Sprawa przedstawia się następująco. Jestem studentem V roku psychologii na KULu i piszę pracę magisterską o motywacji u artystów amatorów i profesjonalistów. Tak się składa że jedną spośród kilku dziedzin sztuki które chciałbym zbadać jest fotografia. Stąd moja prośba czy są na tym gronie osoby które chciałyby wziąć udział w moich badaniach. To pytanie adresuję do osób które:
mieszkają w Lublinie
zajmują się fotografią amatorsko tzn. nie posiadają formalnego wykształcenia w tej dziedzinie sztuki (nie ukończyły liceum o profilu artystycznym, nie ukończyły studiów wyższych związanych z fotografią)
mają co najmniej 25 lat
zajmują się fotografią co najmniej 5 lat
nie czerpią z tego tytułu żadnych korzyści materialnych (pieniądze)
płeć nie jest istotna
Badanie będzie polegało na wypełnieniu kwestionariusza składającego się z 170 stwierdzeń wobec których osoba badana ustosunkowuje się na 7 – mio stopniowej skali gdzie 1 oznacza „zupełnie mnie nie dotyczy”, natomiast 7 – „w pełni mnie dotyczy”. Całe badanie trwa około 25 minut i jest anonimowe. Osoby, które chciałyby wziąć udział w badaniu proszę o kontakt na adres gamba@op.pl lub pod numerem 508 371 267 (codziennie po 21:00). W mailu proszę podać swoje namiary, nick z grona, wiek oraz ile lat zajmujecie się fotografią. Termin badań to grudzień 2007 lub „jak najszybciej”:)
Z góry dziękuje wszystkim chętnym i pozdrawiam
-
Kejti
Już myślałam, że to coś o mnie, ale no, nie do końca :) Raczej ciężko Ci będzie znaleźć. Szukaj ludzi z GFLu. -
GrzegorzOsuch.com
-
Couch Hokku
Jednocześnie poszukuję osób z drugiej kategorii czyli osób, które zajmują się fotografią profesjonalnie. Do tej grupy należą osoby które:
mieszkają w Polsce (nie tylko w Lublinie)