Gitara [10401]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Pajka

Jeśli o mnie chodzi to jestem z deka początkujący i szukam jakiś prostych utworów by grać na akordy...

no do tej pory udało mi się:
    Chryzantemy złociste (nie kury)
    Landryn
    Whisky (dżemu) ale tu bicie ćwiczę
    knockinon' havens door (gn'r)

czyli może to wam pokaże w jakim stopniu narazie jestem ograniczony....

Ale piszcie też inne utwory nie koniecznie do gra na akordy... To przyda się innym co szukają :P

jestem nowy ale takiego topicu chyba nie było jeszcze...

mile widziane linki :)

pozdrowiania
    paja, pajuś :*
  • je souris a la mort.. :)

a spróbuj Arahje Kultu...
  • Kubazz

Dom wschodzącego słońca smells like ten spirit ?? :)
  • Kubazz

zapomniałbym o Hej Joe Jimiego Hendrixa :)
  • m[L][S][D]

a chodzi o gitarę elektryczną jak mniemam?? Jeśli tak, to polecam Nirvanę - można wyćwiczyć power chordsy, a i jakaś łatwiutka solówka się czasami znajdzie... Heart Shaped-Box, Anneurysm, SLTS, RFUS, Lithium, In Bloom....można by tak długo...
    A z cięższych jeszcze brzmień: System of a down.. po przestrojeniu odpowiednim gitary można grać praktycznie power chordsy jednym paluchem :-) strój chyba taki: C-G-C-F-A-D (o ile dobrze pamiętam) brzmi soczyście... Można też L.A. Woman - Doorsów... mnóstwo tego jest...
  • Anonim

...a ja mysle ze nirvana na taki pocztek to nie jest zbyt prosta...polecam piosenki zepsolu IRA np. nadzieja, jestem obcy, wiara itd...pozdr.
  • Anonim

ja dopiero zaczynam gre i zamiast katować akordy uczę sie wstępów do piosenek -póki co Metallici- bo są w miare łatwe i szybko wpadają w ucho:) utwór praktycznie pozbawiony akordów to np. Nothing Else Metters... piekielnie trudny jeśli chcesz go zagrać w normalnym tempie starając się nie popełniać błędów które bardzo dobrze słychać :D
  • Pietras[BzN]