-
Emtebe
By uniknąć bałaganu na gronie, tutaj możecie zamieszczać posty, typu:
"szukam gitarzysty/zespołu/sali prób"
itp.
Posty tego typu, zamieszczane jako osobne tematy, będą usuwane. -
matti v
to będę pierwszy.
zagram w zespole rockowym.
gram pare lat, klimaty - ogolnie pojety hard rock. jesli ktos szuka gitarzysty to prosze o info na priv, tam takze szczegóły i ew. mp3.
pozdrawiam! -
Anonim
-
yatzol
-
-
Anonim
a ja lokalu w krakowie...
lokalu na salę prób, nie zaś sali prób, bo takową mogę (odpłatnie) załatwić; )
czy tak trudno w tej dziurze znaleść lokal 4x4........................... .........roar. -
deaddrone
DOLACZE DO ZESPOLU !!! jako GITARZYSTA
dolacze do zespolu lubiacego klimat industrial, nu, core (np fear factory, korn, remebering never)
ogolnie gram poltora roku i mam szeroki wchlarz jesli chodzi o natchnienia od muzy ambientowej, drum&bass przez nu, core, industrail, do techno i trance
nie jestem na razie mistrzem techniki grania ale rzucam pomyslami dobrymi (tak wydaje sie moim znajomym z pruszkowskiego zespolu Snowball)
Jestem z Pruszkowa. Ogolnie chce sie zakrecic w muzyce od dluuugiego czasu, dlzuej niz dierze gitare wiec biore granie muzy na powaznie.
PS lubie grac na strojeniu ciezkim (sam gram DROP B)
pozdro :) -
AsB
-
Anonim
-
Артур
>Szukam ludzi do zespołu. Sam gram na gitarze już jakiś
>czas, ale do wirtuozerstwa mi jeszcze bardzo daleko. szukam
>ludzi kreatywnych, gitara solowa, bas, perkusja. Z
>Warszawy.
>
>
>
-
Bialy
-
Ir0n
szukam osób do zespołu (kierujemy się na heavy, death, black, ale wyjdzie w praniu): gitarzysty solowego, basisty, perkusisty.
Najlepiej kreatywnych, z Wawy, z wmiarę własnym sprzętem... -
Krachu
Kreatywny gitarzysta industrialny z predyspozycjami na sekcję solową, jak i rytmiczną poszukuje zespołu z Warszawy.
[nie gram coverów żadnych] -
Anonim