★gmina lesbowo★ [406]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • ...paula...

Hej,
    jestem studentką psychologii, a dokładniej seksuologii klinicznej i sądowej. Piszę właśnie pracę magisterską i chciałam zapytać, czy któraś z Was nie zechciała mi nieco w tym pomóc?:) Pomoc ta polegała by jedynie na wypełnieniu 3 którkich kwestionariuszy. Dla Was to jedyne (max.)15 min, a dla mnie - bezcenne.
    Wszystko jest oczywiście anonimowe, więc myślę, że z tym nie ma jakiegokolwiek problemu, zresztą - i tak się nie znamy :)

Tak więc, jeśli któraś z Was byłaby zaiteresowana i zechciała mi pomóc - proszę jedynie o kontakt na priv. (wtedy podam maila i wysłałabym pocztą <mailową oczywiście> owe kwestionariusze).
  • ciacho_dunskie

poszło :)
  • Anonim

moje rowniez:)
  • ...paula...

ogromnie Wam dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze zostanę zasypana mailami zwrotnymi; )

pozdrawiam :)
  • ...paula...

http://www.speedyshare.com/81528457...

->str. na której znajdują się kwestionariusze :) a to mój adres mailowy, na który można wysyłać wypełnione: soli@go2.pl

będę ogromnie wdzięczna za pomoc :)
  • Anonim

ilu jeszcze brakuje?
  • ...paula...

myslę, ze ok 5-7 osóbek by się jeszcze przydało, gdyż niektóre nie są zbyt jasne :)aczkolwiek jestem cierpliwa :)
  • pLa$ti

yyy a ja mam to na mejlu i zapomnialam wypelnic :D
    chwiluuunia :)
  • Anonim

to odliczamy:)
    6 jeszcze:)
  • Anonim

śpicie?;PP
  • ...paula...

normalnie big piwo dla Ciebie ode mnie za big pomoc:)
  • Anonim

hehe. ja piwa nie muszę, ale z tego co widzę Paniom jakaś nadprzyrodzona motywacja do pomocy potrzebna;)
    nadal 6?;P
  • ...paula...

Nadprzyrodzona powiadasz... no ja jestem na psychologii, nie parapsychologii i na nadprzyrodzonych kwestiach to chyba się nie znam;P
    tak, nadal 6 :)

(Ale nie wiem, jak Wszystkim się odwdzieczę :) )
  • Anonim

>...paula... napisała:

>tak, nadal 6 :)