- 1
- 2
-
...paula...
Hej,
jestem studentką psychologii, a dokładniej seksuologii klinicznej i sądowej. Piszę właśnie pracę magisterską i chciałam zapytać, czy któraś z Was nie zechciała mi nieco w tym pomóc?:) Pomoc ta polegała by jedynie na wypełnieniu 3 którkich kwestionariuszy. Dla Was to jedyne (max.)15 min, a dla mnie - bezcenne.
Wszystko jest oczywiście anonimowe, więc myślę, że z tym nie ma jakiegokolwiek problemu, zresztą - i tak się nie znamy :)
Tak więc, jeśli któraś z Was byłaby zaiteresowana i zechciała mi pomóc - proszę jedynie o kontakt na priv. (wtedy podam maila i wysłałabym pocztą <mailową oczywiście> owe kwestionariusze). -
-
Anonim
-
...paula...
ogromnie Wam dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze zostanę zasypana mailami zwrotnymi; )
pozdrawiam :) -
-
...paula...
http://www.speedyshare.com/81528457...
->str. na której znajdują się kwestionariusze :) a to mój adres mailowy, na który można wysyłać wypełnione: soli@go2.pl
będę ogromnie wdzięczna za pomoc :)
-
Anonim
-
...paula...
myslę, ze ok 5-7 osóbek by się jeszcze przydało, gdyż niektóre nie są zbyt jasne :)aczkolwiek jestem cierpliwa :) -
pLa$ti
-
Anonim
-
Anonim
-
...paula...
-
Anonim
hehe. ja piwa nie muszę, ale z tego co widzę Paniom jakaś nadprzyrodzona motywacja do pomocy potrzebna;)
nadal 6?;P -
...paula...
Nadprzyrodzona powiadasz... no ja jestem na psychologii, nie parapsychologii i na nadprzyrodzonych kwestiach to chyba się nie znam;P
tak, nadal 6 :)
(Ale nie wiem, jak Wszystkim się odwdzieczę :) ) -
Anonim
>...paula... napisała:
>tak, nadal 6 :)
<trzy wielkie czerwone wykrzykniki;P>
>
>(Ale nie wiem, jak Wszystkim się odwdzieczę :) )
coś Ci wymyślimy;)))
-
...paula...
-
Anonim
-
...paula...
o moj Boże... :) to ja może już jakoś psychicznie będę się nastawiać, zrobię może jakiś trening relaksacyjny :) chociaż nie wiem, czy pomoże... :) -
Anonim
jesteś na seksuologii klinicznej
<mam gęsią skórkę na myśl czym się tam zajmujecie;)>