Gospodarka Przestrzenna PW [394]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Ola

http://grono.net/chat/#pwgp2010/ :)
  • magda

Mam pytanie do starszych roczników. Warto chodzic na wykłąd(?) z informatyki? Studiuję nie tylko gp i na wykłady wolałabym w ogole nie chodzic, ale z tego co pisał ktoś wcześniej wynika ze np na histrorie architektury warto chodzic...
  • CieŃ

Na informatykę na pewno nie warto, szkoda Twojego czasu...; ]
  • magda

Dzięki za odpowiedz :) Cieszę się bo ta informatyka kłoci się z drugim moim planem. A jak z fizyką? Bo raczej też nie będę mogła chodzić
  • Zuzia

i o matematykę też dopytam, bo trochę koliduje z drugim planem...:)
  • A.Świetlik

Hej - powoli, ale jednak dużymi krokami zbliża się do mnie termin na jakich chcę iść kierunek studiów.
    Zastanawiam się nad GP na PW, ale: nie lubię matematyki i liczenia - czy nadaję się? Jakieś tam małe, sporadyczne obliczenia wykonam, ale nie widzę się w roli siedzącego studenta i obliczania non stop różnych rzeczy. Możecie mi podpowiedzieć jakie tam przedmioty występują i na jakim poziomie?
  • Marzii

na pierwszym roku bedziesz miała matmę - algebre i analize, a na 4 semestrze statystykę. generalnie, jak idziesz na polibudę, to musisz się liczyć z elementami matmy - w końcu to techniczna uczelnia. Po maturze rozszerzonej nie powinnaś mieć problemów, radzę tylko dodatkowo ogarnąć pochodne, bo już to chyba nie obowiązuje na maturze.
    No i co jak co, nie jest trudno tą matmę zaliczyć jak w miare chodzisz na ćwiczenia
  • inż. Karolina.

generalnie z perspektywy starszych lat student nie pamięta że miał coś takiego jak matma, fiza czy informatyka. kandydaci powinni się zastanowić czy chcą tyle przyrodniczych przedmiotów raczej:)
  • Jasiu

Czy mam szansę dostać się studia jeśli zdawałem matematykę i geografię na poziomie podstawowym (z obu będę miał ok. 90%)?
  • Lily.