-
Anonim
Sytuacja w skrocie wyglada tak: na poczatku pazdziernika podpisalam z bankiem umowe o studencka karte kredytowa. Oplata roczna wynosi 19 zl. Niestety jakas pani siedzaca za biurkiem i wprowadzajaca umowy pomylila sie i nie zaznaczyla ze jestem studentka w zwiazku z czym naliczono mi oplate roczna 40 zl. Oczywiscie zlozylam reklamacje ktora zostala 5 listopada uwzgledniona. Na koncie pozostawilam kwote 20 zl. 10 listopada mimo uwzglednionej reklamacji bank chcial pobrac oplate roczna w kwocie 40 zl, a poniewaz brakowalo srodkow na koncie zostala mi naliczona kara 40 zl. Przy tej okazji zlozylam reklamacje na nieslusznie pobrana oplate karna (14 listopada). Minal juz miesiac, reklamacja nie jest rozpatrzona a mi naliczono kolejna kare w kwocie 40 zl. Jutro ide zlozyc kolejna reklamacje. Oczywiscie oplate roczna zaplacilam. A z karty jeszcze nie mialam okazji skorzystac.
W sumie problemu duzego tu nie ma bo wg mnie wina jest tylko i wylacznie po stronie banku ale poniewaz jutro mam zamiar sie do nich wybrac to mam do was prosbe.
Probowalam znalezc jakis przepis dotyczacy niedotrzymania warunkow umowy o karte kredytowa przez bank, ale nic nie znalazlam. W mojej umowie tego nie ma. Chce z tej karty zrezygnowac odzyskujac oplate roczna i wogole ich troche zbesztac i chcialabym miec jakis przepis w reku jak do nich pojde :) Moze byscie mnie jakos nakierowali?
Z gory dziekuje i pozdrawiam :) -
Anonim
przed uokikiem toczyło sie kiedys postepowanie w sprawie pobierania nielegalnych opłat w zwiazaku z kartami kredytowymi proponuje tam zadzwonic albo na www oblookac -
Anonim
dokładnie, na stronach www powinna byc nawet broszura informacyjan dotycząca praw konsumenta w relacjach z bankiem
na pewno za to możesz się powołać ogólnie na ustawę o kredyci konsumenckim, która ma zastosowanie do tej sytuacji, z resztą jak znajdziesz chwilę to rzuć na nią okiem w necie