-
asik_kowalsky
-
....
>asik_kowalsky napisała:
>;)
Czy ten uśmiech na praktykach i stażach może oznaczać, że ma Pani konkretne informacje o praktykach i stażach w Lublinie? :)
Pozdrawiam,
-
Bartłomiej Dobrzyński
Witajcie.
Czy ktoś z Was brał udział w szkoleniach organizowanych przez firmę 4wings z Poznania?
Jakie były wasze wrażenia? Jak ich oceniacie? Czy szkolenia biznesowe 4wings i stricte HRowe warte są uwagi?
pozdrawiam
Bartek -
martysiak
Bardzo proszę o wypełnienie ankiety, która znajduje się na
http://martinem.cba.pl/
Ankieta jest anonimowa, a Wasze głosy pomogą mi w opracowaniu badania do pracy magisterskiej,
Z góry serdecznie dziękuję,
Martyna -
-
elwira świdzinska
witam,jestem studentką i mam do zrobienia prezentacje,pewną jej częścią jest opis stanowiska pracy.Mam zrobić związane z tym ćwiczenia aktywizujące....czyli mam dać im do zrobienia opis stanowiska pracy,ale czy oni to zakumają?czy ktoś moze podsunąć mi pomysł odnośnie tego jak zrobić to zrozumiale dla moich koleżanek i kolegów.Proszę o pomoc.
jesli ktoś się zlituje proszę o maila na adres: elwirka325@wp.pl -
elwira świdzinska
-
Anonim
Witam, sami fachowcy, ja prowadzę od 8 lat kadry i płace. Gliwice. obecnie jestem z córką w domku, ale chętnie wróciłabym do zawodu.... -
!
Cześć,
Chciałam poprosić Was o pomoc przy badaniu do magisterki. Bardzo zalezy mi na czasie, ale priorytetowo na rzetelności wyników. Jeśli zechcesz mi pomóc wejdź proszę na stronę: http://magda.digitalheads.pl/ tam jest moje badanie, o którym więcej poniżej:
Badanie ok 20-30minut. Nie jest to zwykła ankieta - badam czas reakcji a także to jak rozwiązujesz różne problemy i co sądzisz tematy związane z Tobą a także innymi ludźmi. Badam Twoje prywatne opinie, ale badanie jest całkiem anonimowe - nie mam wglądu do tego, co kto zaznaczał, w bazie danych mam dostęp tylko do zakodowanych numerów.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
Magda -
Otworz.Net
http://otworz.net/otworz-to-koniecz...
Otwieranie oczu na rzeczywistość.