.:>Italiano<:. [1874]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • .just.

Studentka trzeciego roku italianistyki UW udzieli korepetycji z języka włoskiego na poziomie poczatkujacym osobom z Warszawy. Zapewniam dojazd do ucznia, bogate materiały dydaktyczne i przyjazna atmosfere. Cena 40 zł za 60 min lub 50 zł za 90 min. Prosze o kontakt na priv lub pod numerem telefonu 503576238.
  • ***aneczka***

Witajcie! Jeśli ktoś zainteresowany jest nauką języka włoskiego to chętnie pomogę.
    Jestem studentką IV roku Filologii Włoskiej na UW. Posiadam certyfikaty językowe i doświadczenie w nauczaniu na różnych poziomach. Zapewniam wszystkie niezbędne materiały, wysoki poziom i dużo cierpliwości.
    Zainteresowanych proszę, proszę o kontakt na priva. Pozdrawiam:)
  • Agatka

studentka 4 roku italianistyki po polrocznym stypendium we wloszech (Erasmus) da korepetycje w warszawie z dojazdem do ucznia. cena 40 zl \ 60 minut. zainteresowanych prosze o kontakt na priv.
  • Aneczka

Może ktoś chciałby się pouczyć hiszpańskiego w zamian za konwersacje ze mną po włosku?
  • giulia

Ciao! Potrzebujesz pomocy w nauce jezyka wloskiego?

TANIO udziele korepetycji (takze nauczanie od podstaw!).

Jestem studentka III roku studiow srodziemnomorskich po rocznym pobycie na studiach w Rzymie (w ramach programu Erasmus). Mam doswiadczenie w udzielaniu korepetycji. Posiadam certyfikat CELI 4.

Cena: 35zl/60min lub 50/90min. Materialy do nauki w cenie. Miejsce korepetycji do uzgodnienia (moj dom - mokotow-sluzew; centrum-np.kawiarnia; lub mozliwy dojazd do domu ucznia jesli znajduje sie w okolicy centrum, na mokotowie, sadybie lub ursynowie).

Kontakt: juliakempa@hotmail.com lub: 691 401 700
  • Olga

Poszukuję korepetytora z włoskiego w zamian za lekcje francuskiego. Jestem studentka romanistyki III roku. Prowadzę lekcje na każdym poziomie!
  • Nowif