-
Rafael Sanchez
Nazywam się Rafał Tomkowiak i jestem studentem IV roku psychologii na UW. Muszę zbadać trafność kwestionariusza konserwatyzmu - liberalizmu, który sam tworzę na potrzeby mojej pracy magisterskiej. W związku z powyższym proszę Cię o pomoc, którą będzie wypełnienie mojego kwestionariusza. Znajduje się on pod adresem:
http://webankieta.pl/ankiety/w37xx7...
Po wypełnieniu pierwszej strony i wciśnięciu "zakończ ankietę", znajdziesz się na drugiej stronie, o wypełnienie której również uprzejmie Cię proszę.
Kwestionariusz jest całkowicie apolityczny, zależy mi jednak na wypełnieniu ankiety przez członków partii i młodzieżówek, żeby zbadać trafność mojego kwestionariusza (czyli, czy mierzy to co ma mierzyć) i odrzucić słabe pytania.
Z góry Ci dziękuję
Rafał Tomkowiak -
Satanikus Robotikus