-
schi2m
Witam,
Jestem początkującym programistą JAVA i swoje pierwsze kroki staram się stawiać w J2EE. Wcześniej programowałem aplikacje biznesowe w PHP, ale do tego typu zastosowań nie jest to zbyt dobry język więc postanowiłem przenieść się na platformę sun'a. Do pracy wykorzystuję netbeans 6,5 + glassFish v2 gdyż IDE wspiera również PHP (zdecydowanie lepiej niż jakakolwiek inna aplikacja) od którego na chwilę obecną nie mogę się odciąć; /.
No i właśnie tutaj pojawił się pewien problem (bariera) której nie mogę przeskoczyć i męczę się od kilku dni, googluję i próbuję go rozwiązać . To co mi spędza sen z powiek to jak zintegrować w netbeans EJB + Visual Web JSF w projekcie Java EE. Niestety książek na polskim rynku traktujących o tej tematyce od strony praktycznej jest niewiele. Materiałów na w/w temat w internecie też nigdzie nie mogłem znaleźć (może poprostu nie da się tego zrobić, może EJB nie jest stworzone do współracy Visual JSF) więc dlatego postanowiłem zapytać tutaj:
Jak w projekcie Java EE napisać aplikację przy wykorzystaniu Visual Web JSF + EJB + Glass Fish + JPA? A konkretnie jak wykorzystać Visual JSF (np. komponent Table) do prezentacji danych udostępnionych poprzez Session Bean w module EJB? Szczególnie interesuje mnie informacja co zrobić by dało się w prosty sposób, korzystając z możliwości oferowanych przez netbeans zabindować dane odostępnione przez EJB (może wykorzystując jakąś warstwę pośrednią) do komponentów visual JSF, gdyż bardzo mnie interesuje wykorzystanie dobrodziejstw wizualnego projektowania interface w netbeans.
Z góry dzięki za wszelką pomoc, pozdrawiam. -
Koziołek [brat Javowiec]
-
schi2m
Owszem, przewertowałem tą stronę i nawet napisałem maila do Jacka, ale jeszcze mi nic nie odpisywał. Mam nadzieje że mnie nie oleje; P Przy dobrym wietrze to może nawet rozpisze ten problem jako jakiś tutorial. Wydaje mi się że byłby to bardzo pomocny materiał dla każdego początkującego javowca. -
schi2m
-
-
naim