-
matek
gram na trąbie od 13 roku życia i szczerze powiem,że nie znam żadnego instrumentu o piękniejszym brzmieniu..klasyka,jazz,pop,hh ..to samo mówi za siebie..trąbka dzięki niepowtarzalnemu dźwiękowi jest rozpoznawalna praktycznie wszędzie!zaczynając od Louisa Armstronga,Milesa Davisa,Arturo Sandovala..przechodząc do czasów nam współczesnych..Wynton Marsalis,Chris Botti..wg mnie trąba to instrument z duszą..ale nie jak każdy inny..sax,obój,klarnet..czysty dzwięk i niepowtarzalne brzmienie..zgadzacie się ze mną? -
Barnab/ B-side
Przykro mi, ale nie :].
Co prawda większość instrumentów ma swoje niepowtarzalne brzmienie. Mi jednak najbardziej odpowiada paleta barw gitary, a ostatnio także wibrafonu.
Jeśli chodzi o dęciaki to nad trąbka zdecydowanie góruje dla mnie saksofon. Trąbka potrafi mieć bardzo ładne brzmienie, ale znacznie więcej rzeczy, które mnie urzekły, słyszałem właśnie na saxie.
-
wicher_lab
Trąbka jest dla mnie takim "obiektywnym" brzmieniem, saksofonem można bardziej wojować i wkładać siebie :)
a to dlatego, że wódkę piłem... znaczy Wyborową -
pooher
A ja bym chciał kupić sobie trąbkę i nauczyć się na niej grać, tak dla własnej przyjemności :) -
-
matek
powiem Ci,że to nie łatwa sprawa..
w muzycznej,jeśli zaczynasz grać na trąbce w programie przewidują od miecha do 2 na wydobicie jakiego kolwiek dźwięku..to raz,po drugie trąba ma tylko 3 tłoki,przez co wysokość dźwięku kontroluje się tylko i wyłącznie "nadęciem" warg,im wyżej tym wargi muszą być bardziej napięte,im niżej rozluźniamy wargi.. -
Anonim
Miałem jakiś czas trąbkę w domu i próbowałem wydobyć z niej jakieś dźwięki. Faktycznie nie jest łatwym instrumentem. Dlatego urośli znacznie w moich oczach wirtuozi tego pięknego instrumentu. Zgodzę się że ma niepowtarzalny dźwięk. Teraz mam sax, ale nie mam czasu grać, do tego trochę za stary jestem żeby zaczynać. Mój młodszy brat po pół roku grania już miał okazję pograć z trójmiejskimi muzykami i nawet nieźle sobie radził. -
Anonim