-
kons
może ktoś zna jakiegoś fajnego,kompetentnego native'a, kóry w poznaniu uczy angielskiego?
grupa to jednak nie dla mnie.
aha i musi umiec zmibilizowac do pracy- bo niestety troche sie rozleniwilam :/ -
Werka
Czecs!!!Jestem studentka polonistyki, takze moim najnajulubienszym jezykiem jest oczywiscie nasz ojczysty. Jednak bardzo lubie tez niemiecki(mam z nim staly kontakt, poniewaz mieszkam z Niemkami) oraz angielski. Cghętnie poucze kogos jednego z wymienionych trzech jezykow, przydam sie rowniez przy pisaniu prac:)pozdrowionka -
Radek
A może ktoś ma jakieś zlecenia dla tłumacza j. niemieckiego. Tłumaczę wsztstko i o każdej porze. Pozdrowienia dla germanistów !!! -
Anonim
A uczy ktoś (albo chce się wspólnie pouczyć) portugalskiego i w dodatku mieszka w Kaliszu bądź okolicach?; ) Samemu to rzeczywiście ciężko się zmobilizować... -
-
Yen
antena: jak dojedziesz do Warszawy, to ja z checia poucze portugalskiego; ))) -
Anonim
-
Eddie
A może są chetni z okolic Lublina na wspólną naukę jęzka niemieckiego ???? może to byłaby bardziej efektywna forma niż .... wszystkie moje dotychczasowe :) -
seme
-
Anonim
-
Griszka
Proponuję tłumaczenia we wszystkich kombinacjach języków: rosyjski-angielski-polski..... .:)No dajcie mi cos do roboty he.... -
Twój osobisty dietetyk
-
summerrain
No to teraz moja kolej...
Zielona Góra
- niemiecki
-rosyjski
-angielski
-francuski
-włoski
czy ktoś chętny do wspólnej nauki??? :)
za rok bede we Wrocku, takze ewentualnie moze byc Wroclaw. -
panna Aquedita,w podróży; )
Nyu to i ja się dołączę :)
Mogę pomóc w angielskim (szkoła dwujęzyczna robi swoje :)) i niemieckim (do pewnego poziomu...). Miło byłoby znaleźć kogoś do wspólnej nauki hiszpańśkiego i japońskiego, narazie uczyłam się tych pięknych i stosunkowo łatwych języków na własną rękę i nie idzie to aż tak szybko jak bym chciała...
N.
-
Grono.Net
-
Joanna
poszukuje native'a lub osoby, która pomoże mi rozmawiać w języku angielskim, w okolicach Katowic... -
Anonim
-
Anonim