- 1
- 2
-
exkomandor kowboj inż. ironman
cześć.
Wiem, że jest kilka podobnych tematów na tym gronie, ale w żadnym nie mogłem znaleźć dokładnie interesujących mnie odpowiedzi.
Na początku przyznam się Wam, że nie znam się na jodze ni joty :) Ponieważ uprawiam triatlon, który jest sportem wytrzymałościowym, chciałbym nauczyć się dobrze oddychać i nauczyć się koncentracji. Chciałbym w tym celu poznać podstawy jogi. Nie chcę się zapisywać na jogę do klubu, chociaż wiem że byłoby to pomocne - nie mam czasu.
Chciałbym poprosić o zestaw ćwiczeń mających mi pomóc w rozciągnięciu, koncentracji i kontroli oddechu. Mam pulsometr więc mogę starać się zbijać tętno.
Jestem dość sprawnym i dobrze rozciągniętym człowiekiem. Nie wiem tylko jakie należy stosować kombinacje po sobie i ile czasu powinny zajmować. -
asia
hmmm, ciekawy masz pomysł:) proponuje kupić książkę o jodze:) tam masz zdjecia czy rysunki i opisy i to w jakiej kolejności po sobie wykonywać asany. Ale osobiście proponuje skończyć chociaż kurs dla początkujących a potem juz możesz sobie ćwiczyć sam w domu bo wiesz o co biega. A tak samemu, opierając się tylko na tym co np ja Ci powiem, to możesz nie skorzystać tyle ile byś mógł skorzystać na zajęciach:)
powodzenia:) -
Anonim
A ja mam inne pytanie. Zaznaczam, że nie mam bladego pojęcia o jodze... .
Czy ćwiczenie jogi pomaga w utracie wagi? Z czym ma to związek? -
Albertyna ஜ
Heh, ciezko powiedziec...
Na 100% nie sa to ćwiczenia typu fat burning;) To nie o to w jodze chodzi. Nie jest to rowniez areobik, czy rowerki...;)
Jednak praktykujac reguralnie joge Twoje cialo stanie sie zdrowsze, bardziej rozciagniete i ealstyczne, oraz pojawia sie miesnie;) - jednym slowem- bedzie ładniejsze:)
Sadze, ze ubytek wagi u osob z nadwaga tez nastepuje, jednak nie w szybkim tempie;) -
-
asia
zgadzam się z Albertną:)