Kielce [3209]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • ciapkowski

ZAMKOWA!! wieczorkiem w mhrocznej bramie (którą zagospodarowali w jakieś biuro [??] od ostatniej mojej wizyty) byłem niedawno i byłem w szoku że nie chodziłem w tak wyjątkowe miejsce (nie wiem jak za dnia, o zmroku jest ehhhhh)

z resztą są przecież na mapie (znów ta zwyczajna tania) zaznaczone szlaki. gdyby sobie iść w dół silnicy rozpoczynając od zalewu można zobaczyć sporo fajnych miejsc.

ul.kozia też mnie zauroczyła "pewnym wieczornym spacerkiem", w sumie nie wiem czemu :p
  • Anonim

TUNEL!!!
  • Yvotsh

>agag napisała:
    >Plac artystów, rynek, którego nie ma:P

oj, pojechałabyś do Katowic tam jest rynek, którego nie ma (wiem, bo tam studiuję i codziennie przezeń przechodzę)

Osobiście polecam Karczówkę (i mogiłę za klasztorem:)), Mundo Cafe, Wesołą Kawkę, całą ulicę Sienkiewicza (zwłaszcza wieczorem), plac zabaw przy ścieżce rowerowej obok Kościoła Garnizonowego, Plac Artystów, Katedrę, rezerwat Kadzielnia, kino Moskwa

a poza Kielcami? św. Katarzyna (źródełko św. Franciszka), Święty Krzyż i oczywiście moje ukochane Dębno City :) (gmina Nowa Słupia) :D
  • imisztazi

ja odbiegając od tematu ...

Zapraszam !

http://allegro.pl/item639892060_sza...

:)
  • Anonim

>Jagna napisała:
    >jak wszystkie wpisy wyżej :) i dodałaby pomnik pszczoły..
    >toz to ewenement na skale swiatowa; )

o kurde od 14 lat nieszkam w kielcach i o czyms takim nie slyszalam xD
    gdzie sie znajduje ten pomnik pszczoly?
    musze sie wybrac
  • Anonim

Piszta o tych CK ludzie!;) ogólnie są fajnym miastem i nie będzie to dziwne jak powiem, że kadzielnia...
  • Anonim

Co do pomnika... pszczoły często są niestety kradzione przez złomiarzy
    a co do miejsca, to zdecydowanie zgadzam się, że jest nim Kadzielnia. Warto również odwiedzić Świętokrzyski Park Narodowy. Bez problemu można dojechać busem.
  • Anonim