Kryminalistyka i kryminologia [1694]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Ola

Hej.
    Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji na temat Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie?
    Jakie kierunki można tam wybrać?
    Czy po szkole w Szczytnie można zajmować się Kryminalistyką?
    Bo głównie to mnie interesuję.
    Z góry dzięki za wszelkie informację.
  • Zuzia

nie znam się na tym za bardzo
    ale jak na mój gust to prosta droga do dostania sie do policji kryminalnej (oczywiście jak traktujesz studia w miarę poważnie)
    powodzenia
  • Anonim

Sukcesów życzę!
  • Anonim

Z tego co wiem to jest szkoła typowo policyjna i jak tu piszecie można sie po jej skonczeniu dostac do wydziału kryminalego.
  • Anonim

Nie mozna :)

Jesli chodzi o cywili WSPol. oferuje tylko studia licencjackie na kierunku administracja o specjalizacji bezpieczenstwo publiczne.

Po ukonczeniu studiow ma sie poprostu tylu licencjata i nic wiecej.

Nie daje to zadnych bonusow podczas rekrutacji do Policji.
  • Ravenka

tu masz co nieco o rekrutacji http://www.wspol.edu.pl/site/conten...
  • Ola

okej dzięki; )

czyli z tego co zrozumiałam to nie bardzo po Szczytnie do policji kryminalnej?
    bo jedni mówią tak,a jedna osoba inaczej; )
    więc jak?
  • Anonim

>Oluś napisała:
    >okej dzięki; )
    >
    >czyli z tego co zrozumiałam to nie bardzo po Szczytnie do
    >policji kryminalnej?
    >bo jedni mówią tak,a jedna osoba inaczej; )
    >więc jak?

Po pierwsze do Policji. Policja rekrutuje wylacznie policjantow na stanowisko policjanta - i juz.

Dla osoby z cywila jest tylko jedna droga - rekrutacja, szkolenie podstawowe i sluzba przygotowawcza w prewencji.

Dla osoby z cywila nie ma rekrutacji do Policji kryminalnej [jak to nazywacie] czy do AT, laboratorium kryminalistycznego. Jest poprostu rekrutacja na policjanta.