-
Ola
Hej.
Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji na temat Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie?
Jakie kierunki można tam wybrać?
Czy po szkole w Szczytnie można zajmować się Kryminalistyką?
Bo głównie to mnie interesuję.
Z góry dzięki za wszelkie informację. -
Zuzia
nie znam się na tym za bardzo
ale jak na mój gust to prosta droga do dostania sie do policji kryminalnej (oczywiście jak traktujesz studia w miarę poważnie)
powodzenia -
Anonim
-
Anonim
Z tego co wiem to jest szkoła typowo policyjna i jak tu piszecie można sie po jej skonczeniu dostac do wydziału kryminalego. -
-
Anonim
Nie mozna :)
Jesli chodzi o cywili WSPol. oferuje tylko studia licencjackie na kierunku administracja o specjalizacji bezpieczenstwo publiczne.
Po ukonczeniu studiow ma sie poprostu tylu licencjata i nic wiecej.
Nie daje to zadnych bonusow podczas rekrutacji do Policji. -
Ravenka
tu masz co nieco o rekrutacji http://www.wspol.edu.pl/site/conten... -
Ola
okej dzięki; )
czyli z tego co zrozumiałam to nie bardzo po Szczytnie do policji kryminalnej?
bo jedni mówią tak,a jedna osoba inaczej; )
więc jak? -
Anonim
>Oluś napisała:
>okej dzięki; )
>
>czyli z tego co zrozumiałam to nie bardzo po Szczytnie do
>policji kryminalnej?
>bo jedni mówią tak,a jedna osoba inaczej; )
>więc jak?
Po pierwsze do Policji. Policja rekrutuje wylacznie policjantow na stanowisko policjanta - i juz.
Dla osoby z cywila jest tylko jedna droga - rekrutacja, szkolenie podstawowe i sluzba przygotowawcza w prewencji.
Dla osoby z cywila nie ma rekrutacji do Policji kryminalnej [jak to nazywacie] czy do AT, laboratorium kryminalistycznego. Jest poprostu rekrutacja na policjanta.
Na wszystkie stanowiska, do roznych sluzb, jednostek, oddzialow Policja rekrutuje tylko wewnetrzne z policjantow, ktorzy maja juz za soba sluzbe przygotowawcza.
[tak co do zasady].