Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

nie wiecie czy coś takiego się zapowiada??
  • *kury_ganiaj*

...mi na razie nic na ten temat nie wiadomo...ale stawiam na grudzień - styczeń... :]
  • Anonim

ja jestem mocno za wcześniejszym terminem :)
  • maneater

co za duzo to nie zdrowo :]
  • Grono.Net

Kicz party jest, z tego co wiem, co 2-3 m-ce. Bylam na ostatnim... Niech sobie przypomne... to byl chyba czerwiec. Niektorzy ludzie byli fenomenalnie poprzebierani, inni nie poczuli klimatu, niestety. Zabawa przepyszna i duzo smiechu. Polecam.
  • karolina

anetusiek, a skąd Ty wytrzasnęłaś te "2-3 m-ce"???
  • Grono.Net

Eee... nie jestem z Białegostoku, a tylko tam studiuję, więc ufam Białostoczanom, bo tą informację podał mi rodowity Białostoczanin. Czyżby się pomylił?
  • *kury_ganiaj*

...pierwsza edycja była w styczniu...druga w czerwcu...wiec to nie są 2-3 miesiące...
  • Mr Energy

...chyba że świetlne ; D
  • Beastie Flaj

moim skromnym zdaniem kicz party powinien byc raz na miesiac:)

ostatnio bylam w lustrach na kiczu ale bylo malo kiczowato, wiec klimat nie ten sam...; /
  • Broken Mind

w luztrach to nie to samo chodz tez fajnie jest :P
  • viktoria b.

ale pomyślcie sami...jakby kicze były zbyt często to nie miałyby tego samego uroku ,a tak wytrwale czeka się na kolejne; ))
  • Beastie Flaj

vika masz racje... ale czestotliwosc mogliby zwiekszyc nieznacznie chociaz:)
  • Beastie Flaj

vika masz racje... ale czestotliwosc mogliby zwiekszyc nieznacznie chociaz:)
  • viktoria b.

no choć trochę to by mogliby...:) ale żeby to 'trochę' nie było aż zbytnio trochę :D LOL
  • Broken Mind

atam marudzice; )

31.na Hallowen wpadac w przebraniach przedkiczowe szalenstwo przebranych ludzikow; )
  • viktoria b.

no wypadałoby wpaść :))
  • tina .

wypadałoby, wiec wpadniemy. Cóz innego robić :D; )
  • Mr Energy

a z kim wpadniecie, dziewczyny? a z kim..? ; D
  • *kury_ganiaj*

...z tobą...; P
| |