-
boom
Jestem po uszy zakochana w Krakwoie...jest piekny...ludzie są innyi....zupełnie inny swiat...Jestb tylko jeden duzy problem ...mieszka koło Warszawy:-/
Za co kocvhacie Kraków:-) -
Anonim
-
Grono.Net
To ciekawe,że są ludzie,którzy czują tak jak ja...
Kraków,to moim zdaniem,najpiękniejsze miasto w Polsce...zawsze chcę tam wracać!Jeżdżę tam na wakacje od jakiś 3 lat...i nigdy mi sie to nie nudzi!!!Mam same cudowne wspomnienia z pobytu w Krakowie!!!
Tym bardziej,że w tym roku poznałam tam moją miłość(to nieważne,że teraz jest ciężko...może będzie lepiej)...Jeremie...zawsze pociągali mnie obcokrajowcy,a do tego Francuz...:)
KRAKÓW KOCHAM za tę magię,którą można odczuć będąc tam...Stary Rynek...Sukiennice...planty... wszystko jest piękne....i niesamowite!!!
Mam nadzieję,że uda mi się dostać na studia to sie przeniosę do Krakowa na stałe!!!
Pozdrawiam! -
bob
=) Jako mieszkanka Krakowa od ponad 20 lat stwierdzam osobiście, że i to miasto może po jakimś czasie zacząć męczyć :-) I nie chodzi o to, że krakowskie życie nudzi. Ono po prostu trochę przytłacza. I, jakoś ciągle wydaje mi się, że jest piękne i niezwykłe tylko dla ludzi, którzy są tutaj przyjezdni. To miasto dość zaściankowe i ciągle bardzo zamknięte. Może nawet momentami snobistyczne. Być może na tym polega jego klimat. Mieszkam tu tyle czasu i zasadniczo bardzo to lubię... Ale trzeba patrzeć realnie. Boski Kraków, jak wszystkie inne miasta, ma mnóstwo minusów. Mimo wszystko, pozdrawiam wszystkich fanów mojego wspaniałego miasteczka =)
ps. Gdybym sama jednak miała wybierać miejsce zamieszkania, postawiłabym raczej na Warszawę... -
-
boom
a może zdradzisz na te tajemnicze minusy:-) Z chęcia posc\łuchałabym ciekawych opowiesci o tym miescie:-) Kiedys czytałam,ze krakowianie obchodzą tylko imieniny:-) to prawda?:)
moze to była głupia anegdota..nie wiem..nie mam nawet rodziny z tamtych stron:-) -
bob