Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • ♥ ♥ღPaulinkaღ♥ ♥

Witam. Jestem studentką, posiadam własnego konia jest to 8 letni wałach ( chodzi skoki, i zaczyna ujezdzenie ) z pochodzeniem Holenderskim. Ostatnio duzo pracuje i nie mam zbyt duzo czasu niestety ale chce by mój koń miał stały ruch... szukam kogoś kto jest chętny osoby dobrze jeżdżących na zasadach pół dzierżawy udostępnię konia na samodzielne jazdy. Koń stoi w stajni w Choszczówce . ( dzielnica warszawy ) Do stajni jest dobry dojazd komunikacja miejską w I strefie. Cena jazd czy dzierżawy do ustalenia, biorę pod uwagę każdą propozycję. Myślę że dogadam sie z każdym; ]

Wanta_91@wp.pl
    gg 2378383

Pozdrawiam Paulina
  • Agata Klim

ŁÓDŹ - wydzierżawię konia z Łodzi , płeć obojętna,rasa też :)
    Chciała bym mieć pod opieką konia :)
    KOSZT MAX 600ZŁ !!
    LIPIEC/SIERPIEŃ !
    Najlepiej 2 KONIE ! z koleżanką chciały byśmy dzierżawić.
    Klusuje , galopuje- nie latam po siodle, wysiaduje , skacze; )
    proszę o kontakt :
    lolka29.1998@o2.pl
    GG : 9036899
  • Karolina Janueszwska

Wezmę konia w dzierżawę na wakacje 2012 w zamian za koszt utrzymania , z możliwością przeniesienia do innej stajni ( chojnickiego klubu jeździeckiego skiba ) Chojnice i okolice , Transportem zajmę sie sama; ) Mogą być konie spod Bydgoszczy itp .

telefon; 507319621
    numer gg; 26368034
  • Emilka Zabłotni

Poszukuję konia do dzierżawy. Z możliwością przeniesienia za koszty utrzymania. Poszukuję konia do sportu skaczącego ( LL-L). Mieszkam w Lublinie więc konia chciałabym przenieść dokładnie do stajni : http://stajnia-drwal.pl/
    więcej informacji na PM
  • zaba zaba

oddam w dzierzawe/poldzierzawe 10l walach, 176cm,ujedzony na poziomie N,startowal skoki P,korytarz 160cm.bardzo spokojny i karny.idealny do nauki dla dzieci jak i zawodnikow do wyzszych klas.bardzo dobrze sie prowadzi,nie ploszy,bez narowow.